Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Martie 2006
LMMJVSD
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Regionale 21 Martie 2006
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email

Satanismul din România, între mistificare ºi realitate (II)

• cîteva cazuri petrecute în oraºe din þarã atestã cã pericolul pe care-l reprezintã miºcarea satanistã nu poate fi ignorat

Continuãm demersul nostru gazetãresc de prezentare a unor aspecte mai puþin cunoscute referitoare la miºcarea satanistã, îndeosebi a manifestãrilor ei din România, cu douã sublinieri pe care le considerãm absolut necesare. În primul rînd, nutrim speranþa ca tragediile petrecute la Roman sã se dovedeascã a fi, la finalizarea cercetãrilor, cît mai puþin legate de influenþe sataniste, iar sinuciderile ºi tentativa de suicid înregistrate sã fie doar tragice debusolãri.

Satanism la Iaºi
Profesorul D.C. a sesizat poliþia cã fiul sãu, Mircea, elev în clasa a XII-a la liceul „Mihai Eminescu“ din Iaºi, a intrat în miºcarea satanistã, ºi-a abandonat ºcoala ºi familia, începînd sã-ºi ducã veacul prin hrube ºi subsoluri de locuinþe pãrãsite, în compania celor de teapa lui. ªi-a pus cercei de argint în lobii urechilor ºi în nas, a început sã i se închine lui Satan fãcînd apologia morþii, rãului ºi a crimei. Bodor Nicolae a avut o plîngere similarã în privinþa nepotului sãu, Costel: „Noaptea pleacã de-acasã, ºcoala a abandonat-o ºi sînt disperat. Eu ºi pãrinþii lui nu mai ºtim ce sã facem. Poliþia a rãmas singura noastrã speranþã“. Tot din Iaºi, semnala ºi Ion Pop, al cãrui fiu, Vasile, de o inteligenþã cu totul remarcabilã, cîºtigãtor al unor olimpiade ºcolare, dupã ce a intrat într-o frãþie satanistã a început sã se poarte „Punk“, sã consume excesiv bãuturi alcoolice ºi droguri, iar, în cele din urmã, a abandonat ºcoala. Dupã îndelungi cercetãri, a fost gãsit de poliþie în subsolul unui bloc ruinat, unde trãia în promiscuitate, împreunã cu alþi douãzeci de bãieþi ºi fete de vîrsta lui. ÃŽntrebaþi de ce ºi-au abandonat familiile, ei au rãspuns cã „pãrinþii ºi societatea sînt posedaþi de divinitãþile tradiþionale, dar acestea vor fi, în curînd, detronate de Satan“. Adus acasã cu forþa, el a fugit din nou, lãsînd un bilet în care anunþa cã ºi-a vîndut sufletul lui Satan ºi cã se va sinucide, în curînd. Alt caz a fost sesizat de S. Adrian, patron, care a anunþat poliþia cã fiica sa a plecat de acasã, luînd cu ea haine, bani ºi bijuterii. ÃŽn cele din urmã, fata a fost gãsitã de cãtre poliþie împreunã cu o prietenã (fiicã de inginer), într-un grup satanist ai cãror membri erau numai tineri de familie bunã. ÃŽn grup se intra pe bazã de recomandare, iar împotriva celor care voiau sã plece, ori încãlcau „legea tãcerii“, se luau mãsuri punitive draconice. Fetele erau, pur ºi simplu, îngrozite. Grupul era compus din 26 de elevi ºi eleve de la liceele Costache Negruzzi, Industrial nr. 1, Mihail Sadoveanu º.a. Se executau practici sataniste de sacrificare de animale ºi se consumau droguri. Un rol aparte în iniþierea tinerilor l-a avut mulatrul Pascenco Giovani, ºomer, ºi o oarecare „domniºoarã Lantine“, de profesie fotomodel. Celor din grup li se explica faptul cã religia creºtinã este compromisã, cã în curînd va veni domnia lui Lucifer ºi cã supremul act de credinþã faþã de acesta este sinuciderea.

Ce înseamnã viaþa copilului meu, în comparaþie cu puterea nesfîrºitã a lui Satan?“
Una dintre figurile sataniste din Iaºi, Flavius Cioclu, cu destulã puºcãrie la activ, era convins cã va veni ziua Judecãþii de Apoi a lui Satan, cînd Dumnezeu va fi înlãturat. Ca orice satanist serios, a avut mai multe tentative de suicid, aruncîndu-se chiar de pe o macara, de unde i s-a tras porecla de Macarena. ÃŽn fiecare zi, el se ruga lui Satan ºi aducea jertfã de sînge, provocîndu-ºi mici rãni (de altfel, pe braþe i se vãd o mulþime de tãieturi). Iatã un dialog cu Flavius Cioclu, aflat, pe atunci, la Penitenciarul Iaºi pentru... tîlhãrie: „A aduce jertfã un om este cel mai plãcut lucru pentru Satan. Eu mi-aº aduce jertfã chiar fetiþa mea, dacã aº primi semnul. Ai ucide-o? Dacã Satan mi-ar spune, aº ucide-o. Dacã el mi-ar da un semn, aº face acest lucru. Pentru cã ce înseamnã viaþa copilului meu, în comparaþie cu puterea nesfîrºitã a lui Satan?“. Acest personaj nesãnãtos la cap s-a lãsat fotografiat cu mîndrie, arãtîndu-ne tãieturile de pe braþe, crucea întoarsã, de argint, pe care o purta la gît ºi cifra satanicã 666, tatuatã pe frunte. Pe corp mai avea niºte tatuaje impresionante ºi o inscripþie chinezeascã. ÃŽntrebat cum se traduce respectivul înscris, a rãspuns: Zbor tãios.
ªi fiindcã Cioclu este ieºean get-beget, sã mai spunem cã poliþia a descoperit, acum 10 ani, în zona Cubului, în subsolurile blocurilor neterminate pe atunci, niºte sinistre catacombe ºi ruine medievale, în care îºi fãceau veacul sataniºti. ÃŽntr-o subteranã mai amplã, a fost descoperit un fel de altar pentru sacrificii, iar pe pereþi, lumina lanternelor a dezvãluit inscripþii de genul: „Bine aþi venit în Labirintul Morþii, Death, Anarchy, Masturbus (?!), prin alte subterane gãsindu-se lenjerie intimã abandonatã, prezervative, resturi de mîncare ºi culcuºuri din saci de hîrtie. Localnicii spuneau cã, de-acolo, se auzeau, noaptea, þipete înfricoºãtoare ºi cã aveau loc ceremonii diavoleºti ºi orgii, pe fondul consumului de alcool ºi droguri...

Fanatismul cu tentã agresivã
Apelãm din nou la doamna Luminiþa Tãsicã, cercetãtor la Institutul de ªtiinþe ale Educaþiei: „Lipsa de organizare în familie, neglijenþa educatorilor, formatorilor, criza adolescentinã, teribilismul vîrstei, singurãtatea, dorinþa de a se ralia unui grup ºi de a fi coordonat de un lider charismatic care, spre deosebire de pãrinþi, îl aprobã pe adolescent în tot ceea ce face. Liderii grupul respectiv mizeazã pe slãbiciunile tînãrului, pe lipsa siguranþei de sine a acestuia ºi mai mizeazã pe stimulente sexuale, alimentare, chimice, muzicale care i se condiþioneazã. Apoi, i se impune o disciplinã din ce în ce mai durã. Iar dacã tînãrul se rãzgîndeºte ºi doreºte sã se retragã la un moment dat, realizeazã cã nu mai poate. Fie cã organismul este, deja, dependent, fie cã tînãrul este ameninþat cu represiunea ºi urmãrit de foºtii parteneri, care îi impun o conduitã ce determinã recidiva“.
Dezbãtînd noi, în diverse ocazii, spinosul subiect al sectelor religioase, nu de puþine ori ni s-au pus în faþã niºte cazuri tragice, în care pãrinþi disperaþi nu mai ºtiau cui sã se adreseze pentru a-ºi „recupera“ copiii cãzuþi în mrejele unor astfel de grupãri. „Copiii“ erau, în marea lor majoritate, majori, aºadar opþiunea lor - din moment ce nu încãlcau nici o lege, deºi îi rupea de familie, tradiþii, normalitate, transformîndu-i în niºte ciudaþi - era inatacabilã. ÃŽn context, citeam noi despre un proiect de lege belgian în care, printre altele, se menþiona cã: „Ruperea adopþilor de familie ºi dezrãdãcinarea lor socialã sînt incompatibile cu ideea de legalizare a unei secte“. Desigur, nicãieri în lume satanismul, un fel de pseudo-religie, nu este recunoscut ca sectã, dar cîte altele, oficiale, ar merita scoaterea în afara legii. Este notorie informaþia conform cãreia, în afara celor 15 culte religioase recunoscute de statul român, pînã la cãderea comunismului, dupã anul 1990 au mai fost înregistrate, cu avizul Secretariatului de Stat pentru Culte, 385 asociaþii ºi fundaþii religioase, din care 215 activeazã în cadrul cultelor recunoscute, iar 180 sînt independente.
Apelînd din nou la doamna Luminiþa Tãsicã, aflãm cã, în cazul satanismului, apare un substrat mult mai grav: fanatismul cu tentã agresivã. „Cultele sataniste nu numai cã neagã ordinea prestabilitã, religioasã, socialã, convenþionalã, moralã, juridicã, dar exacerbeazã acele aspecte subconºtiente, instinctuale din individ, care îi provoacã, pînã la urmã, acestuia un dezechilibru în plan psihic. Pîrghiile coincid cu cele ale inducerii fanatismului religios. Odatã ce s-a rupt echilibrul, apar situaþii de confuzie în plan cotidian: posedaþii pornesc o adevãratã ofensivã pentru a înlocui anumite convenþii - ºi în plan psihic ºi în plan social - prin mijloace neortodoxe, de cele mai multe ori violente. Sînt mecanisme de manipularea a populaþiei tinere, cu scopuri care - lãsînd la o parte manifestãrile sporadice, nedirijate - þintesc mult mai sus decît ne-am putea imagina“.

Operaþiunea „Lucifer“
Astfel s-a numit dosarul poliþiei din judeþul Tulcea, în care s-a descîlcit una dintre cele mai tipice activitãþi sataniste. La 16 ianuarie 1996, Petre Grecea din Tulcea anunþa poliþia cã fiul sãu, Costel, în vîrstã de 18 ani, s-a sinucis prin spînzurare, în noaptea precedentã, într-una din camerele hotelului CRPO, aflat chiar în apropierea falezei, pe malul Dunãrii. Echipa de cercetare a aflat de la recepþionera hotelului cã, în ziua anterioarã, o tînãrã pereche închiriase camera 116 A, de la etajul 1, ºi urcase acolo. Pe la miezul nopþii, fata a coborît ºi s-a îndreptat precipitatã cãtre ieºire. Citãm din dosar: „Constatîndu-se prezenþa a încã doi martori (Grecea Petre ºi Ilincu Tudoricã), poliþiºtii intrã în camera cu pricina unde, în baie, gãsesc trupul inert al unui tînãr îmbrãcat în negru, spînzurat, ºi încã un ºtreang care cedase. Expertizele au confirmat cã era vorba despre o sinucidere, iar cercetãrile au dus, într-o primã fazã, la eleva Monica W.“ .Declaraþiile acestea sînt terifiante: „Menþionez cã Grecea Costel era supus unor forþe oculte, malefice, deoarece avea perioade cînd era posedat de diavol. ÃŽn acele momente, se manifesta prin faptul cã avea ochii roºii ºi îi sclipeau, iar glasul i se schimba total (...) Apoi, Costi a început sã pregãteascã sforile pentru spînzurat. Ne-am chinuit o jumãtate de orã sã gãsim locurile de care sã agãþãm sforile. Am gãsit, în final, în baie unul deasupra uºii, iar celãlalt deasupra cãzii. Costi s-a lãsat în ºtreang mai devreme ºi am început sã strig ºi sã þip la el sã mã aºtepte, cã încã nu eram pregãtitã. Am auzit niºte horcãituri (...) Dar nodul meu s-a desfãºurat ºi m-am trezit în cadã. M-am ridicat ºi am þipat la Costi sã mã aºtepte fiindcã mi s-a dezlegat sfoara (...) Am cãutat sã-mi tai venele la mîini cu cioburile unei sticle pe care am spart-o pe balcon, dar nu am reuºit. Dupã ce m-am ºters de sînge cu prosopul, m-a cuprins spaima ºi am pãrãsit hotelul“.
Dupã o sãptãmînã de la tragica întîmplare, pe 23 ianuarie 1996, directorul ªcolii Normale din Tulcea, domnul Gheorghe Banduc, cerea urgent ajutorul poliþiei cãreia i-a prezentat niºte bilete de adio gãsite în banca Dianei P., elevã în clasa a IX-a (tatãl maistru, iar mama profesoarã de limba românã). ÃŽn biletul adresat pãrinþilor se spunea, printre altele: „Lãsaþi-mã sã mor aºa cum merit, fãrã preot“, iar în cel adresat unui anume Mihai Gianulis :„ (...) sper sã ne revedem în cealaltã dimensiune“. Descoperitã la timp ºi pusã sub protecþie ºi îngrijire medicalã, Diana P. A refuzat sã dea lãmuriri poliþiei.

Moartea „Fuhrer“-ului
La domiciliile lui Mihai Gianulis, Ionuþ Bãdulescu º.a., poliþiºtii tulceni au descoperit o adevãratã arhivã de materiale de practicã sacerdotalã satanicã. Tot acolo, s-au gãsit materiale de propagandã neonazistã, drapele cu zvasticã, insigne hitleriste. Poliþia a intrat în posesia unor informaþii potrivit cãrora materialele erau furnizate de un oarecare Marius, zis „Fuhrer“-ul, student la Bucureºti, care se ocupa de racolarea atît a sataniºtilor, cît ºi a celor care aveau simpatii neonaziste. El i-a adus pe cîþiva sataniºti la Bucureºti, într-un enigmatic bar numit „La Grotã“, unde abajurul veiozelor era din cranii. Aici aveau loc ºi botezuri satanice, efectuate de un individ numit Florin, cetãþean de origine greacã, pe bagheta cãruia tinerii jurau, dupã iscãlirea pactului cu diavolul, sã-ºi ia viaþa la termenul fixat de comun acord. ‚„Fuhrer“-ul s-a sinucis într-un sediu secret al Templului satanist bucureºtean, în cadrul unei ceremonii care, se pare, i-a impresionat atît de puternic pe adepþi, încît poliþia a intrat extrem de greu în posesia unor informaþii despre ea. Tînãrul Costel Grecea, elev la Grupul ªcolar Industrial de Construcþii Maºini Tulcea, racolat de grupul satanist tulcean condus de Mihai Geanulis, „trebuia“ - conform pactului semnat - sã se sinucidã, prin spînzurare, la sfîrºitul lunii februarie 1996. S-a grãbit ºi ºi-a îndoliat familia pe 15 ianuarie.

Articol afisat de 7410 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Cristian TIMOFTE)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Regionale Stiri Regionale
Stiri Economie Stiri Economie
Stiri Social Stiri Social
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri Politica Stiri Politica
Stiri Opinii Stiri Opinii
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective