Marca înregistrata „made in Neamt“
• Comisia Europeana lanseaza concursul national de idei de dezvoltare rurala „Descopera Europa ta“ • provocarea este adresata tuturor comunelor din tara, cele din Neamt avînd posibilitatea de a-si promova specificul ca brand de succes • Primarii nemteni îsi pot aduce comunele pe care le gospodaresc la rang de marca înregistrata. Europenii sprijina brand-urile rurale românesti si anunta startul unui concurs national de idei de dezvoltare rurala, organizat sub egida Delegatiei Comisiei Europene în România. „Descopera Europa ta“ este o provocare adresata tuturor localitatilor rurale din tara, fermierilor si investitorilor în aceeasi masura, si urmareste identificarea elementelor care definesc o localitate, specific ce poate fi înregistrat ca marca de succes al comunitatii respective. Proiectele înscrise în concurs trebuie sa fie axate pe ideea de dezvoltare locala, pornind de la un element de natura economica, sociala sau culturala, a carui exploatare poate asigura un viitor prosper pentru toti membri comunitatii. Localitatile cîstigatoare vor avea ocazia sa-si dezvolte ideea, s-o transforme într-un proiect împreuna cu investitori experimentati care au la activ realizari cunoscute si cu experti în domeniul marketingului, dezvoltarii comunitare si finantarilor. Concursul se lanseaza prin a treia editie a ziarului „Sat românesc, sat european“, publicatie editata trimestrial de Delegatiei Comisiei Europene în România, precum si prin intermediul emisiunii „Descopera Europa ta“, difuzata în fiecare duminica de postul national de televiziune, în cadrul emisiunii „Viata Satului“. ÃŽnscrierile în concurs se pot face pîna pe 10 august, urmînd ca în aceasi luna sa fie facuta si evaluarea proiectelor. Cîstigatorii vor fi anuntati în luna septembrie.
|