„Transforming Tomorrow“, noul logo de la ArcelorMittal
Cea mai mare întreprindere romascanã, „ArcelorMittal“ Roman, care mai numãrã în prezent 2.125 de angajati, lucreazã sub un nou brand, „ArcelorMittal Tubular Steel Products“, si are un nou logo ce a fost lansat oficial ieri, 27 noiembrie, la sediul administrativ al companiei. Manifestarea, organizatã de cãtre conducerea româno-indianã a firmei, a fost prilejul unei întîlniri, dupã o lungã perioadã de vreme, a salariatilor concernului cu societatea civilã si mass-media. Nu au lipsit reprezentantii celor mai importante institutii si autoritãti publice, printre care si Primãria Roman. De asemenea, au fost invitati si o parte a membrilor din staff-ul tehnic al fabricii si lideri sindicali. Prezidatã de managerul general Petru Simion si de managerul economic, Sudhir Yagnik, întrunirea a debutat cu prezentarea ultimelor evenimente importante din viata concernului, de la momentul fuziunii între „Arcelor“ si „Mittal Steel“, doi dintre colosii metalurgiei mondiale. „Asistãm la un moment deosebit, la care am dorit sã ne facem pãrtasi, cu angajatii si invitatii. Avem oficial un nou brand si un nou logo, dupã unificarea «ArcelorMittal». «Transforming Tomorrow» (transformînd ziua de mîine - n.r.) noua gîndire dupã care ne ghidãm, este foarte serioasã si ne obligã la o nouã viziune si o strategie. Facem parte din cea mai puternicã companie mondialã si ne bazãm pe continuitate, puterea de a conduce si inovarea permanentã. Dorim sã devenim un exemplu pentru concurentã“, a afirmat managerul general Petru Simion. Sudhir Yagnik a prezentat, cu ajutorul videoproiectorului, ideile principale pe care îsi axeazã gîndirea concernul multinational în perspectivã. Problema unui brand si a unui logo nou a fost importantã, spun reprezentantii companiei, deoarece fiecare dintre fortele care au fuzionat avea propria personalitate. Conceptul a fost efortul muncii unei întregi echipe, pe baza consultãrii „oamenilor cheie“ din „ArcelorMittal“ si, prin e-mail, a angajatilor, care au dat 8.850 de rãspunsuri. Astfel se face cã fabrica din Roman va lucra „oficial“ sub o nouã marcã, produsele de aici purtînd logo-ul liderului metalurgiei mondiale. Reprezentantii fabricii de la Roman au mai anuntat cã, în prezent, concernul are, în total, 320.000 de angajati, cuprinsi în mai multe divizii, cu reprezentare în 60 de tãri. Uzina nemteanã este parte a „Tubular Products“ - Produse Tubulare (cu 18 fabrici în nouã tãri si sediul central la Rotterdam), mai precis a subramurii „energetice“ din aceastã divizie. ÃŽn prezent, acest compartiment are o capacitate de productie de trei milioane de tone anual si o cifrã de afaceri de 2,2 miliarde de dolari. ÃŽn finalul întrunirii de ieri, gazdele si invitatii au ciocnit o cupã de sampanie, în cantina fabricii de tevi.