Luxten acuzatã de rãmãsitele euroalegerilor, la Roman
• bannerele electorale mai îndeamnã încã romascanii la votul pentru euroalegeri • afisele nu pot fi demontate decît de firma Luxten, care are o masinã pentru lucrul la înãltime, dar si alte lucrãri prioritare • Afisele si bannerele electorale nu au dispãrut, încã, din Roman, desi este ceva timp de la încheierea campaniei pentru euroalegeri, iar primarul Dan Ioan Cãrpusor a afirmat cã nu este vina partidelor, nici a administratiei. Singurul „vinovat“
se pare cã este firma Luxten, care le-a pus, deci tot acesta trebuia sã le si demonteze, pentru cele aflate la înãltime fiind necesar un autovehicul special. „Problema nu tine de partide, lucru pe care l-am constatat atunci cînd am luat legãtura cu reprezentantii partidelor care mai au încã bannere pe stîlpi, ci tine de prezenta Luxten. Pe acesti stîlpi nu poate sã lucreze decît aceastã firmã. De ce? Pentru cã au masinã specialã si, din pãcate, colaborarea cu Luxten nu a fost atît de fructuoasã, ca sã nu spun cã a fost defectuoasã, din motive pe care eu le-am înteles, pînã la urmã. De asta am si întîrziat cu ornarea orasului la Sãrbãtori, pentru cã masina de la Luxten, care deserveste trei judete, lucra prioritar în orasele care aveau contract si plãtesc cu bani gheatã. Noi nu plãtim nimic, pentru cã am negociat atunci cînd au cîstigat licitatia si am impus în caietul de sarcini ca ornarea de sãrbãtori sã fie fãcutã gratis, iar atunci ei au preferat ca «printre picãturi» sã trimitã masina la noi“, a declarat Dan Ioan Cãrpusor. Acesta este convins cã si cu alte ocazii situatia se va repeta, de aceea, încã din varã, primãria a început demersurile pentru achizitionarea unei masini cu brat telescopic, necesarã lucrului la înãltime. „Pentru a ne lua mãsuri de precautie pentru anul viitor, deoarece, sînt convins, va fi aceeasi situatie, noi deja am comandat o masinã de acest fel si sperãm ca, în maxim douã-trei sãptãmîni, sã o avem în Roman“, a mai declarat edilul sef al Romanului. O altã mãsurã a administratiei locale, pentru înlãturarea disfunctiilor ce ar putea apãrea în afisajul electoral prevede ca, pînã la campania de alegerile locale, sã fie realizate panouri de afisaj închise, scop pentru care va fi prinsã în buget suma de 500 de milioane de lei vechi.
|