„Nesatisfãcãtor“ contestat si la Spitalul Judetean
Rezultatul evaluãrii activitãtii Spitalului Judetean Neamt si a peformantelor managerului acestuia pe anul 2007 a fost unul nesatisfãcãtor. Se pare cã acesta este calificativul acordat în urma acestei analize efectuate marti, 18 martie, de cãtre comisia constituitã în acest scop la nivel Autoritãtii de Sãnãtate Publicã Neamt, pe baza grilei elaborate de cãtre ministerul de resort. Potrivit unor surse neoficiale, cãci nici una dintre acelea oficiale nu a fost de gãsit, acest rezultat a fost determinat de anumiti indicatori medicali realizati de cãtre cea mai mare unitate sanitarã din judet.
ÃŽn consecintã, uzînd de prevederile regulamentului de desfãsurare a acestor evaluãri, doctorul Stelian Ghitã, managerul Spitalului Judetean, a contestat rezultatul printr-un document care urmeazã sã fie trimis pentru solutionare la Bucuresti, la comisia centralã. Teoretic, dupã cum gîndeste conducerea ministerului de resort, calificativul „nesatisfãcãtor“ ar însemna rezilierea contractului de management încheiat între forul central si conducãtorul unitãtii spitalicesti. Si managerii spitalelor din Tîrgu Neamt si Bicaz, care au fost evaluati ieri, au obtinut „nesatisfãcãtor“. Reamintim cã si directorii unitãtilor din Roznov si Gîdinti au contestat rezultatele de „satisfãcãtor“, respectiv, „nesatisfãcãtor“ pe care le-au obtinut.
|