Avariile la retelele electrice din Neamt vor fi preluate la Vaslui
• E.On renuntã la dispecerul de joasã tensiune, în favoarea operatorilor zonali • astfel, sesizãrile nemtenilor vor ajunge la Vaslui, de unde vor fi redirectionate în judet, la personalul de interventie • Deranjamentele înregistrate în retelele electrice sesizate de nemteni vor ajunge, începînd cu 20 aprilie, la Vaslui, la un operator zonal. Aceasta este noua modalitate de preluare si rezolvare a sesizãrilor în liniile de joasã tensiune. „Vom introduce noua modalitate de preluare si rezolvare a deranjamentelor din judetul Neamt. ÃŽncepînd cu 20 aprilie preconizãm sã intrãm cu un nou model de primire a reclamatiilor. Astfel, sesizãrile la numãrul de telefon «929» vor fi preluate de la Vaslui, unde sînt circa 15 operatori. Datele primite de ei vor fi trimise prin e-mail la operatorul care are locul de muncã la Piatra Neamt, iar acesta, la rîndul lui, va înstiinta personalul de interventie de la Piatra Neamt, Roman, Tîrgu Neamt sau Bicaz, dupã caz. Prin acest sistem de colaborare, se renuntã la dispecerul de joasã tensiune“, a declarat inginer Adrian Chioncu, seful centrului Piatra Neamt.
Dupã punerea în practicã a acestui proiect, nemtenii care vor avea probleme cu alimentarea cu electricitate în liniile de micã tensiune nu vor mai intra în direct pe plan local. Totul se va întîmpla la distantã, iar cel care va intermedia solutionarea sesizãrii ca fi calculatorul, prin legãtura la Internet. Reprezentantii E.On sînt optimisti în ceea ce priveste implementarea acestui program, care functioneazã deja în douã judete ale Moldovei si va fi extins în altele trei, dupã ce va fi aplicat în Neamt. Acest lucru s-a simulat pentru nemteni pe data de 1 februarie, dar lucrurile nu au mers tocmai bine. Atunci au fost redirijate toate telefoanele din zonele Roman, Tîrgu Neamt, Bicaz si Piatra Neamt cãtre Piatra Neamt, doar cã nu s-a reusit preluarea lor imediat cum se înregistra apelul. Ulterior, s-a revenit asupra deciziei. Se sperã însã cã lucrurile vor merge bine de pe 20 aprilie, iar operatorii din Vaslui vor da dovadã de operativitate. Iar distanta dintre reclamant si cel care înregistreazã evenimentul nu va împieta solutionarea problemei sesizate.
|