Nemultumit de asigurarea CASCO
• un localnic din Dumbrava Rosie este nemultumit cã societatea Asirom nu i-a decontat integral cheltuielile pentru reparatia masinii, desi aceasta era asiguratã Casco • reprezentantii societãtii îi recomandã sã-i sesize oficial pentru a vedea despre ce este vorba • Alexandru Rusu, în vîrstã de 39 de ani, din comuna Dumbrava Rosie, acuzã societatea Asirom de neseriozitate si afirmã cã se gîndeste serios dacã nemultumirea sa va face sau nu obiectul unui proces. Bãrbatul afirmã cã firma a refuzat sã-i deconteze integral costurile unei reparatii la autoturismul personal, desi masina era asiguratã Casco. De partea cealaltã, reprezentantii Asirom sustin cã dotãrile suplimentare ale autoturismului nu fac obiectul asigurãrii, decît dacã ele sînt prinse în polita de asigurare. „Am asigurare Casco la autoturismul Dacia din anul 1998. La sfîrsitul lunii februarie, am fost implicat într-un eveniment. Din neatentie am lovit bara din fatã într-o cioatã din curtea locuintei. Am mers la asigurãri unde am obtinut devizul pentru reparatii. Am dus autoturismul la service si l-am reparat. Dupã trei sãptãmîni, cei de la atelier mi-au trimis o notificare prin care eram somat sã le achit suma de 335 de lei, din totalul de 542, cît a costat reparatia. M-am intersesat ce se întîmplã, iar de la Asirom am aflat cã bara si bulborul nu ar fi originale si cã ar intra la dotãri suplimentare, care nu au fost prinse în asigurare. Dacã lucrurile stãteau astfel, trebuiau sã-mi spunã de la început ca sã nu mai vopsesc bara. ÃŽnsã, masina asa am cumpãrat-o si agentul de asigurãri a si vãzut-o cînd i-a fãcut asigurarea. Nu i-am fãcut nici o modificare în acesti ani. Trebuia sã mi se spunã cum stau lucrurile. Stau si mã gîndesc: pentru ce am plãtit eu asigurarea Casco, dacã acum, cînd am avut acest incident, a trebuit sã scot bani din buzunar? Am vrut sã rezolv totul pe cale amiabilã, însã nu am gãsit întelegere. Mi-au zis cã nu mã pot ajuta, pentru cã piesele avariate ar fi fost dotãri suplimentare. Mã gîndesc sã-i dau în judecatã pentru a mi se face dreptate. Mai am un autoturism pentru care plãtesc Casco, la aceeasi firmã, însã dupã cele întîmplate voi renunta“, a declarat Alexandru Rusu.
De la Asirom am aflat cã reclamatul trebuie sã trimitã o adresã oficialã la firmã. „Ar fi bine ca domnul sã ne trimitã o adresã oficialã sã vedem despre ce este vorba. Personal, nu cunosc aceastã problemã. ÃŽnsã este posibil ca acele piese sã fi fost dotãri suplimentare care trebuiau declarate cînd s-a încheiat asigurarea. Sã ne adreseze o scrisoare, iar noi, dupã ce o vom analiza, o sã-i rãspundem“, a declarat directorul adjunct Vãideanu.
|