Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Septembrie 2008
LMMJVSD
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 17 Septembrie 2008
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email
Cad capete de sefi din Primãria Roman

Cad capete de sefi din Primãria Roman

• noua organigramã prevede retrogradarea unor sefi de birouri din Primãria Roman, dar si numirea unui city manager • una din modificãri vizeazã pierderea unor functii de director, dar, în acelasi timp, si constituirea de noi posturi de conducere • posturile noi se vor ocupa prin concurs •

Conducerea Primãriei Roman a modificat organigrama institutiei, astfel încît au apãrut noi functii, dar si unii din actualii directori au fost retrogradati la statut de sefi de servicii, lucru care implicã si diminuarea salarialã. ÃŽn total, Primãria va avea nu mai putin de sase directori executivi, patru directori adjuncti si cinci sefi de servicii. Fatã de vechea organigramã, acum, în cadrul aparatului propriu, sînt 20 de functii de conducere, 164 de executie, iar în cadrul serviciilor subordonate - 23 de functii de conducere si 556 de executie. ÃŽn vechea organigramã, în aparatul propriu erau 14 functii de conducere si 129 de executie, iar în cadrul serviciilor - 23 functii de conducere, 520 de executie. Un punct principal îl reprezintã aparitia unui city manager în organigramã, administrator care se va subordona direct primarului. Astfel, conform organigramei, sub primar au rãmas functiile de: secretar, viceprimar si administrator public. City managerul, cel care va ocupa postul prin concurs direct cu primarul, are în subordine douã directii si trei servicii: directia economicã si cea tehnicã si de investitii si serviciile de implementare a proiectelor, de comunicare si de gospodãrire comunalã. „Am gîndit sã structurez activitatea pe audit, control si autorizãri. Una e autorizarea, alta cea care executã controlul. O schimbare este la nivelul structurii de buget finante. ÃŽn plus, am creat un compartiment special pentru finantarea unitãtilor de învãtãmînt, dat fiind faptul cã avem foarte multe unitãti scolare cu diverse probleme. Un compartiment nou se va ocupa de monitorizarea investitiilor, pentru a avea o imaginea clarã asupra finantãrii proiectelor si urmãrirea lor. Un serviciu nou este cel de programe - prognoze, care exista, dar care, de fapt, lipsea cu desãvîrsire“, a declarat Laurentiu Leoreanu, primarul municipiului Roman.

Directori ajunsi simpli sefi

Una din modificãrile prin „retrogradare“are loc la nivelul compartimentului juridic, unde organigrama transformã directia în serviciu, lucru ce vine automat cu diminuarea salarialã. „Primãria nu este judecãtorie sau tribunal. Avem nevoie de asistentã juridicã, dar nu la acest nivel. O altã modificare este cea prin care s-a înfiintat Directia de Politie Comunitarã, care este structuratã pe trei servicii - ordine publicã, instruire si pazã obiective si circulatie rutierã - plus unul administrativ. Vrem sã renuntãm la contractul pe care-l avem cu un agent economic pentru pazã, iar reorganizarea politiei ne va ajuta la îndeplinirea obiectivului“, a spus primarul Laurentiu Leoreanu. Organigrama în forma propusã de conducerea Primãriei va fi supusã mai întîi dezbaterii în Consiliul Local, iar mai apoi se va cere avizul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici. Tot Agentia, împreunã cu Primãria, va scoate la concurs posturile neocupate sau cele unde au existat modificãri. Totusi, chiar si dacã în organigramã au avut loc restructurãri, o nouã etapã de „mutãri“ va avea loc dupã ce se va lua în calcul si auditul profesional efectuat la nivelul Primãriei. Primarul Laurentiu Leoreanu a declarat cã acesta s-a încheiat, însã a refuzat sã facã deocamdatã publice modificãrile. „Organigrama a fost gînditã si în corelatia cu rezultatele intermediare ale auditului profesional. Totul a avut ca scop rentabilizarea activitãtii. Vor avea loc schimbãri, acolo unde nu s-a ajuns la gradul de performantã pe care eu îl cer. Asta nu înseamnã cã oamenii nu sînt buni, ci doar cã nu se ridicã la asteptãrile mele. Cei în cauzã vor suporta mutãri de pe un post pe altul“, s-a multumit sã precizeze primarul Laurentiu Leoreanu. ÃŽn ceea ce priveste numirea unui city manager, un administrator care are mandat pe perioada în care detine mandat si primarul în functie, edilul nu a dorit sã facã nici o nominalizare, însã a infirmat numele membrului PD-L Adrian Dãmoc pentru aceastã functie. Mai mult, primarul Laurentiu Leoreanu a anuntat si numirea a trei consilieri personali.

Articol afisat de 3105 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Claudia MATEI)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri Opinii Stiri Opinii
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective