Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Aprilie 2009
LMMJVSD
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 6 Aprilie 2009
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email

Bogdan Puscasu, noul city-manager al orasului

Bogdan Puscasu, fostul director general al BCR Neamt, este începînd de duminicã, 5 aprilie, noul administrator public din cadrul Primãriei Neamt, sau noul city-manager, asa cum mai este cunoscut ca denumire acest post. Bogdan Puscasu a obtinut acest scaun în urma concursului pe care l-a sustinut duminicã, 5 aprilie, în fata unei comisii de concurs ce a fost condusã chiar de primarul Gheorghe Stefan. Initial, testarea fusese stabilitã pentru data de 3 aprilie dar, întrucît primarul lipsea din localitate din motive obiective, a fost amînatã pentru duminicã. Pentru aceastã functie publicã, singurul candidat înscris a fost chiar cîstigãtorul adicã Bogdan Puscasu. În aceste conditii, se poate spune cã a fost un concurs usor, neexistînd concurentã pe functie. Postul de administrator public a fost scos la concurs la începutul lunii martie întrucît devenise vacant odatã cu plecarea Mihaelei Stoica, cea care a ocupat aceastã functie timp de cîteva luni, în Parlament. Municipalitatea a cerut ca potentialii candidati pentru acest post sã aibã studii de lungã duratã în domeniul economic, administrativ, tehnic sau juridic. De asemenea, s-a impus ca acesta sã aibã studii postuniversitare, sã aibã vechime într-o functie de conducere de minimum 5 ani si o vechime în specialitatea studiilor absolvite de minimum 10 ani. Administratorul este considerat al doilea om dupã edilul sef si functia este consideartã un liant între puterea politicã si cea executivã. Functia de administrator public a fost înfiintatã la mijlocul anului 2007 si este reglementatã printr-un ordin al Ministerului Administratiei si Internelor. Înfiintarea acestor posturi fãcea parte din procesul descentralizãrii si urmãrea îmbunãtãtirea managementului la nivelul autoritãtilor publice locale facilitînd separarea palierului politic de cel executiv. De asemenea se urmãreste aplicarea principiilor managementului economic prin proiectarea, executarea si urmãrirea eficientã a serviciilor publice locale si asigurarea unui grad sporit de profesionalism în functionarea autoritãtilor publice locale. Salarizarea administratorului public poate fi conform ordinului de înfiintarea a postului chiar cît indemnizatia pe care o primeste primarul, surclasîndu-i astfel pe viceprimari.

Articol afisat de 3426 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Magda VASILACHE)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Economie Stiri Economie
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri Sanatate Stiri Sanatate
Stiri Alte Titluri Stiri Alte Titluri
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective