Piatra Neamt sustine brandul Elenei Udrea
• cu afise montate pe stîlpii din oras • „Piatra Neamt, fiind declarat statiune turisticã, sprijinã eforturile ministerului de a impune obiectivele turistice ale României“, explicã Radu Tudor campania primãriei •
De cînd a venit nationala la Piatra Neamt, pe stîlpii din oras au apãrut afise care anuntã suportul pe care municipiul de la poalele Pietricicãi îl acordã brandului de tarã, în varianta Ministerului Turismului. Imaginile publicitare vorbesc de la sine: Piatra Neamt se solidarizeazã cu ministerul doamnei Udrea si sprijinã din toate puterile brandul „Romania, Explore the Carpathian Garden“.
„Piatra Neamt sustine turismul si inclusiv brandul turistic al României, dat fiind faptul cã orasul nostru beneficiazã de multe obiective turistice, realizate si cu sprijinul Ministerului Dezvoltãrii Regionale si Turismului. Astfel, Piatra Neamt, fiind declarat statiune turisticã, sprijinã eforturile MDRT de a impune obiectivele turistice ale României. Practic, prin asta nu facem decît sã ne promovãm si realizãrile noastre. Campania nu presupune altceva decît s-a fãcut deja: au fost montate imagini de promovare a brandului turistic de tarã. A fost un eveniment la Piatra Neamt - meciul echipei nationale - si de aceea au apãrut aceste afise. Au venit la meci foarte multi oameni din alte orase si s-a dorit sã se stie cã autoritãtile de la Piatra Neamt sprijinã ideea de brand national si turismul românesc“, zice Radu Tudor, purtãtorul de cuvînt al primãriei pietrene. Brandul elaborat si plãtit de Ministerul Turismului include celebra de acum frunzã si invitã la explorarea grãdinii carpatice. A costat aproape un milion de euro si a fost finantat, ca proiect de promovare a potentialului turistic al României, din fonduri europene. Pînã la sfîrsitul lui 2013, pentru acelasi scop vor fi alocati alte peste 70 de milioane de euro. Potrivit institutiei conduse de Elena Udrea, obiectivul general al brandului de turism este crearea unei imagini pozitive a tãrii noastre, deci cresterea atractivitãtii ca destinatie de turism de plãcere sau de afaceri. Specialistii din domeniu spun cã primele rezultate ale noului brand de tarã vor fi vizibile abia peste 5 ani, dar si cã, pe lîngã o promovare foarte bunã, România are nevoie si de un produs competitiv.
|