Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Aprilie 2012
LMMJVSD
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Opinii 28 Aprilie 2012
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email
Educatia, învãtãmîntul si viitorul României

Educatia, învãtãmîntul si viitorul României

Educatia reprezintã prioritatea unei natiuni. Trãim o perioadã în care învãtãmîntul din România este atacat cu prioritate si indicatii precise, cu actiuni si oameni adusi din exterior de tipul Funeriu (poate om în slujba DIE?), deci om cunoscut (nu de noi), initiat, obedient, ca sã nu spun trãdãtor. ÃŽntrebarea care se pune este simplã: de ce? Stimati cetãteni, educatia si învãtãmîntul sub toate formele reprezintã pilonul de bazã al natiunii, se formeazã în timp, cu efecte pe perioade lungi. E bine sã ne reamintim cã, asa cum hard disk-ul unui calculator înmagazineazã un noian de date, asa creierul uman imprimã si acumuleazã elementele educationale esentiale ale viitorului cetãtean la o vîrstã fragedã. Aceste înregistrãri vor domina comportamentul adolescentului si mai tîrziu ale adultului. Nu întîmplãtor, Freud a fãcut afirmatia cu continut verificat în practicã si anume: „Copilãria este tatãl adultului“ sau mai româneste spus, înaintea lui Freud, „cei 7 ani de acasã“. Dacã educatia nu se face în conditii de normalitate, dublatã de moralitate si nu numai, se va livra societãtii un cetãtean dezorientat, orientat spre periferia societãtii, cu tendinte spre rele, usor de influentat, manipulabil etc. Fiecare tarã are conceptul ei educational si nu impus din afarã, asa cum se întîmplã la noi. Mã întreb: noi, românii, popor cãruia Dumnezeu i-a dat daruri mai mult ca altor popoare, de ce nu sîntem în stare sã ne clãdim un sistem educational, asa cum a reusit un mare dascãl român - Spiru Haret?

Rabinatul

Acesta a îndrumat natiunea spre un drum ce ne-a scos la luminã, dupã atîtea dominatii strãine, suportate cu stoicism, îndeosebi de tãranul român. Am dat exemplul unui român, dar vã asigur cã au fost cu mult mai multi. Pentru a fi mai convingãtor, dau exemplul unui popor ce a fost împrãstiat în toatã lumea timp de peste douã milenii. Respect acest popor pentru mai multe aspecte ale existentei lui, dar în mod deosebit pentru modul cum a stiut sã-si pãstreze educatia, traditia si în mod deosebit educatia patrioticã, prin existenta unei institutii formidabile, numitã Rabinat. Rabinatul a educat vlãstarele tinerilor evrei, în spiritul constientizãrii notiunii de patrie, natiune si de popor a lui Eretz Israel. Aceastã institutie educã copiii la o vîrstã fragedã. Fetitele sînt preluate de la vîrsta de 6 ani, iar bãietii de la 7 ani. Mai mult, cînd bãietii ajung la vîrsta de 13 ani, li se faciliteazã sustinerea unei slujbe în sinagogã ca semn al maturitãtii, ceea ce le insufla sentimentul de bãrbãtie, mîndria de a fi evreu, dragostea de patrie si în mod deosebit obligatia de a sluji natiunea evreiascã oriunde s-ar afla. Oare pe noi cine ne opreste sã avem asemenea atitudini? Mã adresez domnilor profesori si în mod deosebit Bisericii Ortodoxe Române cu întrebarea: ce atitudine vor avea?

„Se impune ca datorie sã ne pãstrãm Traditia, Natiunea si Religia“

Azi, trãim dominatia Uniunii Europene, dictatul FMI si BM. Vîrsta pe care o am îmi permite sã fac comparatie cu trecutul si cu responsabilitate afirm cã în copilãrie - adolescentã am trãit perioada de sub stãpînirea sovieticã (Stalin, Hrusciov, Brejnev) si perioada consilierului Vasanschi si acolitii lor (Ana Pauker, Teohari Georgescu si multi altii de aceeasi etnie). Azi, cred cã sînt aceiasi si au venit în România sã „sugã“ resursele tãrii si sã perverteascã sistemul educational în asa fel încît sã le serveascã interesele. Cred cã nu ar fi rãu sã ne unim si sã stopãm acest dezastru national. De ce sã nu adoptãm sistemul suedez, sistem diferit de cel impus României de cei din afarã. Suedia are în conducerea tãrii adevãrati cetãteni ce împart plusvaloarea natiunii în functie de aportul si valoarea fiecãruia. De aici si o dezvoltare armonioasã în toate sectoarele natiunii inclusiv a învãtãmîntului. La noi...
Niciodatã nu am avut gînduri de împotrivire de a colabora cu Uniunea Europeanã, Statele Unite, Rusia, China sau alte tãri ale lumii, dar sã nu uitãm nici un moment cã trebuie sã apãrãm interesele natiunii! Se impune ca datorie sã ne pãstrãm Traditia, Natiunea si Religia. Constat o crasã indiferentã a celor ce ne conduc fatã de afirmatiile obraznice ale unor maghiari ce au si functii de conducere în actualul guvern. Deunãzi, am vãzut si auzit un politician, care afirma: „în 20 de ani, în cele trei judete limba oficialã va fi maghiara“. Conducãtorii tãrii nu aud aceste afirmatii?

„Viitorul natiunii se anuntã sumbru cînd ai în fatã un tineret lipsit de moralã“

Cred cã noi cei multi trebuie sã reflectãm, sã ne unim, sã nu ne fie fricã si sã ne luptãm pentru pãstrarea identitãtii nationale si sã nu luãm în seamã indicatiile pretioase ale unor conducãtori lipsiti de responsabilitate ce ne îndeamnã sã renuntãm la suveranitate în folosul altor organizatii internationale, organizatii ce considerã patriotismul si nationalismul notiuni perimate. Oare acesti conducãtori mai au între umeri cap sau... ÃŽmi amintesc modificãrile suferite de sistemul de învãtãmînt în timpul comunismului. ÃŽn manuale, toate descoperirile erau fãcute de învãtati rusi. Comunismul cu ai sãi creatori (K. Marx, Fr. Engels, Lenin) doreau abolirea familiei (primul pilon educational al copilului), Rober Owen, creatorul socialismului scria „ÃŽn noua lume, denumirile irationale de sot, sotie, pãrinte, copil nu se vor mai auzi, copilul va fi proprietatea întregii comunitãti“, medicul englez Francis Crick semnatar al „Manifestului umanist II“ afirma: „Nici un copil nu va mai fi declarat uman fãrã a trece prin teste genetice. Dacã nu reuseste la aceste teste, i se va refuza dreptul la viatã“. Guvernul român aplicã indirect aceste percepte prin „reducerea indemnizatiilor pentru copii, abandoneazã copiii cu anumite boli, lãsînd rezolvarea acestor cazuri în sarcina unor fundatii sau organizatii nonguvernamentale care „cersesc“ cîte 2 euro pe ecranele televiziunilor etc. Viitorul natiunii se anuntã sumbru cînd ai în fatã un tineret lipsit de moralã (cei mai multi prin lipsa educatiei), de vigoare fizicã, cu idealuri ce nu se pot împlini, intoxicat de unele publicatii sau televiziuni, cu o culturã precarã, lipsiti de responsabilitate etc.

„Lupta pentru viitorul natiei trebuie dusã în scoli“

Lupta pentru viitorul natiei trebuie dusã în scolile publice, iar sala de clasã trebuie sã devinã o arenã de conflict între nou si vechi. Se mai vorbeste azi, în scoli, de patrie, sentiment national, patriotism, atîta timp cît reprezentanti din exterior vorbesc deschis cã sentimentul national este desuet si nu corespunde cu New Age? As dori sã le reamintesc acestor reprezentanti cã au uitat cã frontierele nationale au fost statuate de Dumnezeu încã din momentul facerii lumii, fapt confirmat de Biblie (Faptele Sfintilor Apostoli 17, 24-26 „Dumnezeu a fãcut lumea aceasta si toate ce sînt într-însa si a asezat hotarele lor“. Un reprezentant al Ocultei, consilierul pe probleme de securitate nationalã a lui Jimmy Carter, Zbigniew Brzezinscki, în cartea sa „ÃŽntre douã epoci“, capitolul Perspective internationale“ afirma „Fictiunea suveranitate nationalã nu mai este compatibilã cu realitatea“, iar masonul Hall afirma „Ne apropiem de epoca nobilã cînd natiunile nu vor mai exista, cînd pãmîntul se va afla sub o singurã orînduire, un guvern si un corp administrativ“. Chiar si Adam Weishaupt, fost iezuit, original din Bavaria (Ingolstad, deci nu era neamt), afirma „Odatã cu aparitia natiunilor si popoarelor lumea a încetat sã mai fie o mare familie. Diminuarea patriotismului va duce la disparitia natiunilor. Faptul cã patriotismul a fost mult timp o virtute, viitorul va demonstra cã este o atitudine cît se poate de periculoasã“. Oculta se va folosi de principiul machiavelic „Scopul scuzã mijloacele“. Noi ne vom folosi de vorba lui Mos Ion Roatã „Unirea face puterea“.

Articol afisat de 1127 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Dr. Octavian HUIANU)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri Politica Stiri Politica
Stiri Opinii Stiri Opinii
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective