Pîrtia, promovatã la nivel national
• promovarea va fi fãcutã de Ciuc Premium si Groove Hour, online si prin pliante turistice gratuite • pîrtia pietreanã a fost inclusã printre cele de top din tarã • Pîrtia de schi din Piatra Neamt se poate lãuda cã a intrat în „lumea bunã“ a pîrtiilor din România, urmînd a beneficia de o campanie de promovare nationalã. Groove Hour, în cadrul unui parteneriat cu Ciuc Premium, Federatia Asociatiilor de Promovare Turisticã din România si Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului din judetul Brasov lanseazã, în data de 21 ianuarie, la Brasov, a treia editie a cunoscutului proiect de informare turisticã dedicat pîrtiilor de schi si sporturilor de iarnã, i-Tour Schi. i-Tour Schi 2013 prezintã informatii complete despre pîrtiile de schi din tarã. ÃŽn decursul anilor, i-Tour Schi a evoluat de la promovarea exclusivã a pîrtiilor de schi de pe Valea Prahovei, în anul 2009, pînã la promovarea pîrtiilor omologate din 15 judete ale tãrii, astãzi. ÃŽn sezonul de iarnã 2012-2013 i-Tour Schi promoveazã domeniile de schi din România atît offline, prin pliante cu hãrti ale pîrtiilor de schi, oferite gratuit unitãtilor de cazare din tarã si centrelor de info-turistice, cît si online prin intermediul site-ului www.i-tour.ro si a paginii de Facebook http://www.facebook.com/itour.ro. ÃŽn acest sezon de schi proiectul adunã în portofoliu pentru promovare 39 de domenii schiabile cu pîrtii omologate din România, dintre care unul se aflã în judetul Neamt, si anume pîrtia Cozla din Piatra Neamt.
Ele sînt grupate pe sase zone geografice: Ardeal, Banat si Valea Jiului, Harghita si Covasna, Maramures si Bistrita-Nãsãud, Moldova si Valea Prahovei. Pliantele au ajuns încã din luna decembrie a anului trecut în cele aproximativ 300 de locatii selectate. Pentru municipalitatea pietreanã care administrazã pîrtia de schi proiectul este de mare folos, oferind o mai bunã cunoastere pentru amatorii sporturilor de iarnã si poate atrage si mai multi turisi în judet. „Ne bucurãm cã venim si anul acesta în întîmpinarea turistilor pasionati de sporturile albe si le oferim informatia de care au nevoie. Alãturi de sponsorul si partenerul nostru, Ciuc Premium, în sezonul 2012-2013 am adus îmbunãtãtiri majore materialelor, un nou design si inovatie în spatiul online“, a declarat Anca Stãnilã, Project Manager i-Tour, Groove Hour. i-Tour este un proiect national de informare si promovare turisticã, initiat în 2005 de Groove Hour. Proiectul dedicat sporturilor de iarnã atinge anul acesta 48 de localitãti, din 15 judete, materialele de promovare însumînd 220.000 de exemplare si fiind distribuite în toatã tara.
|