Apa Serv a luat la ochi 40 de blocuri din Tîrg
Apa Serv va da startul la debransarea imobilelor cu datorii începînd cu data de 15 octombrie. Luni, 14 octombrie, va fi analizatã situatia plãtilor, iar a doua zi dimineatã se va trece la deconectãri. Zilele acestea s-au trimis notificãri la nivelul a 40 de bransamente din cele 197 pe care compania le are pe raza orasului. Printre datornicii vizati se numãrã blocurile G1/100, G2/100, G3/100, M2, M3, B2, B13 etc. Ca sã evite debransarea, datornicii ar trebui sã achite în total circa un miliard de lei vechi. Cei care doresc sã facã noi esalonãri trebuie sã achite un avans de 20%-40% din datorie, în functie de solduri, plus ratele anterioare, pînã la zi. „De pe 7 octombrie am trimis notificãri, unele pentru nerespectarea esalonãrilor încheiate în perioada anterioarã, altele pentru datorii vechi. Asteptãm sã vinã sãptãmîna aceasta sã-si rezolve situatia, fie prin plata sumelor restante, fie prin esalonãri, cu plata în rate pe 24 sau 36 de luni. ÃŽi rugãm pe restantieri sã-si plãteascã debitele ca sã evitãm debransarea în detrimentul vecinilor buni platnici“, a declarat Veronica Petrescu, cea care coordoneazã activitatea comercialã a companiei în zonã. Primele actiuni împotriva rãu-platnicilor s-au declansat la Tîrgu Neamt la începutul lunii iunie, cînd, în functie de vechimea facturilor, s-au trimis notificãri pentru 27 de bransamente. Unele blocuri au fost lãsate fãrã apã, dar nu pentru mult timp, fiindcã au reusit sã-si rezolve problema plãtind avansul obligatoriu si încheind esalonãri pentru diferentã. Etapa a doua a vizat altele 35 de bransamente, si cu exceptia blocului de garsoniere G1/100, restul au parafat întelegeri pentru achitarea datoriei în rate. La fel au procedat si cele 28 de bransamente din esalonul trei, care intraserã în atentia companiei. Unii nu au reusit sã se tinã de acordurile initiale, astfel cã18 bransamente au intrat acum în vizor pentru nerespectarea esalonãrilor, iar altele 22 pentru datorii vechi. Locatarii din G1/100 cred cã au ajuns în aceastã situatie si din cauza unei administrãri defectuoase, de aceea au fãcut demersuri în instantã pentru o asociatie independentã. Ei au solicitat companiei Apa Serv, printr-o adresã, sã nu debranseze imobilul pînã nu obtin de la instantã hotãrîrea definitivã, si au asigurat furnizorul de apã cã vor strînge banii necesari în vederea unei esalonãri.
|