Monitorul de Neamt si Roman ziar cotidian din judetul Neamt
 Ultimele StiriStiri azi    Arhiva de stiriArhiva    Cãutare articol în arhivaCãutare    Anunturi de Mica Publicitate NeamtAnunturi    Forum de discutiiForum    Redactia Monitorul de Neamt si RomanRedactia  
AutentificareAutentificare / �nregistrare 
MISCAREA LEGIONARA versus FRANCMASONERIA SI COMUNISMUL (2-5)
Pagina de start a forumului Monitorul de Neamt // Politica si delicatese Creazã un subiect nou   Rãspunde la subiect
Subiectul anterior :: Subiectul urm�tor  
Autor Mesaj
adelin_antonescu



Data �nscrierii: 24/Dec/2006
Mesaje: 5

MesajTrimis: Duminic�, 24 Dec 2006 12:45    Titlul subiectului: MISCAREA LEGIONARA versus FRANCMASONERIA SI COMUNISMUL (2-5) Rãspunde cu citat (quote)
Dar în ce consistã atât de specialul caracter al acestui ordin? „Conducerea supremã a francmasoneriei universale o deþine Ordinul internaþional B’nai B’rith26 cu sediul la Chicago, împreunã cu formaþiile secrete ascendente, B’nai Mosche, B’nai Israel, B’nai Zion, dominate ocult la rândul lor de acei misterioºi ÃŽnþelepþi ai Sionului”27, afirmã Florin Becescu.

26 Unii autori uziteazã forma «B’nai», alþii preferã «B’nei». ÃŽnsã, în oricare dintre cele douã maniere l-am gãsi scris: este unul ºi acelaºi cuvânt.

27 Florin Becescu, Franc-Masoneria. Crimã-Spionaj-Anarhie, Editura Ziarului «Porunca Vremii», Bucureºti, 1936, pag. 13

Aºa o fi?

Aici publicaþia evreiascã Israelite of America, privitor la întreaga Francmasonerie, nu numai strict la B’nai B’rith, consemneazã: „Francmasoneria este o organizaþie evreiascã, a cãrei istorie, grade, simboluri ºi parole convenþionale sunt evreieºti de la început pânã la sfârºit”28.

28 Israelite of America, 3 august 1866, apud Obiectiv Legionar, An II, nr. 1(7), ianuarie 2004, pag. 14, [O.L. 1(7)]

Iar Jean Bidegain, într-un discurs þinut în faþa Marelui Orient al Franþei, adaugã: „Evreii, atât de remarcabili prin instinctul lor de dominaþie ºi prin ºtiinþa lor de a guverna, au creat Franc-Masoneria ca sã înroleze într-însa oameni care, neaparþinând neamului lor, se angajeazã totuºi sã-i ajute în faptele lor, sã colaboreze cu ei la stabilirea domniei lui Israel printre oameni”29.

29 din discursul lui Jean Bidegain în faþa Marelui Orient al Franþei, 1905, în [O.L. 1(7)], pag. 14

ªi-atunci când îmi vei replica cum cã Hitler a scos Masoneria în afara legii – cãutând, prin aceasta, sã-mi sugerezi cã ºi dacã a fost cumva mason, la un moment dat s-a rãzvrãtit împotriva Masoneriei –, te voi invita sã reflectezi asupra urmãtorului pasaj din Iluºtri francmasoni: „ÃŽn 1944, D. Ruggenborg nota: «...cred cã Mussolini ºi Hitler sunt douã exemple potrivite pentru faptul cã asemenea personaje, aparent împotriva Francmasoneriei, ar trebui analizate cu mai multã atenþie.»”30.Hitler, „a fost iniþiat în 1922, într-o lojã din München. A fost creaþia francmasonilor din Vest(Wink. Hitler a apãrat interesele Francmasoneriei ºi pe unii dintre fraþi, care, ulterior, au ocupat poziþii influente în Parlamentul Naþional Socialist German”31.

30 Emilian M. Dobrescu, Iluºtri francmasoni, Editura Nemira, Bucureºti, 1999, pag. 83
31 ibidem, pag. 79

„D. Ruggenborg relateazã cum Mussolini a interzis nu Francmasoneria din care fãceau parte ºi fasciºti, ci doar «direcþia romanã» a Marelui Orient de Italia(Wink, sporind astfel influenþa în Italia a Marii Loji Unite de Anglia”32.

32 ibidem, pag. 83

Bun, fie chiar ºi-aºa: Masoneria anexã a iudaismului, Hitler mason ºi, implicit, subordonat puterii iudaice.
Totuºi, cum ar fi putut, fie ºi numai o singurã clipã, unor decidenþi evrei, sã le treacã prin minte gândul de-a ordona uciderea unor membri ai propriei lor etnii, ºi încã în proporþii de genocid?
Mai ales, datã fiind admirabila solidaritate intraetnicã, specificã, poate în cel mai înalt grad cu putinþã, tocmai Neamului Evreiesc.

Studiul Degenerarea Rasei Jidãneºti33, al doctorului Paulescu, schiþeazã o posibilã pistã:
„Cuvântul degenerare (de la genus: gen), – când e aplicat la o rasã de oameni, – însemneazã o alteraþie a caracterelor genului omenesc.
Adeseori, însã, cuvântul Gen e înlocuit în limbagiul ºtiinþific, prin cuvântul Specie.
Sub influenþa unor cauze morbide – care provoacã leziuni, în sistemul nervos ºi mai ales în creer, – rasa degeneratã îºi schimbã caracterele speciei umane.
Ea intrã în domeniul Patologiei ºi se degradeazã din ce în ce, – prin diverse malformaþii ºi prin turburãri în funcþiile organelor, – pânã ce ajunge, în cele din urmã, sã fie compusã din schilozi, nebuni, epileptici, imbecili sau din monºtrii idioþi,...ce-s incapabili sã se mai reproducã”34.

33«Jidãneºti» este termenul conþinut de titlul cercetãrii respective; ºi sub care, evident cu modulaþiile gramaticale de de rigoare, sunt desemnaþi Evreii ori de câte ori Nicolae Paulescu îi meþioneazã în cuprinsul ei.

34 Nicolae C. Paulescu, Degenerarea Rasei Jidãneºti, Bucureºti, 1928, pag. 11

„Degenerarea e expresia unor lesiuni atrofice sau malformaþiuni localisate în anumite teritorii din scoarþa creerului, – ºi care se transmit prin hereditate”35.
„Leziunile atrofice ale scoarþei creerului, – ce sunt proprii degenerãrii, dau loc la tulburãri în sensibilitate, – în motilitate, – în instincte, – ºi în voinþã”36.
„Anomaliile congenitale ale creerului dau naºtere la tulburãri în desvoltarea oaselor craniului, ale trunchiului ºi ale membrelor”37.

35 ibidem, pag. 17
36 ibidem, pag. 25
37 ibidem, pag. 20

„Degenerarea Jidanilor(Wink e datoritã transmisiei hereditare a malformaþiilor creierului”38.
„Talmudul [«expresia scrisã a Torei orale», cf. Alexandru ªafran, Israel ºi rãdãcinile sale, pag. 49] impune Jidanilor, – ce-s degeneraþi prin hereditate, – o(Wink cauzã de degenerare dintre cele mai eficace,...anume: Cãsãtoria numai între consângeni.
Aceastã cauzã îºi a arãtat efectele degenerative funeste asupra Nobililor, din diverse Þãri, cari se cãsãtoresc numai între ei”39.

38 ibidem, pag. 14
39 ibidem, pag. 15

Mãrturisesc cã, cel puþin pentru mine, e verosimil cã perspectiva producerii unei astfel de catastrofe intraetnice nu l-ar putea lãsa indiferent pe nici un conducãtor etnic, indiferent al cãrui Neam periclitat. ªi cã, în ultimã instanþã dacã i-ar sta în putere, ar recurge, deºi cu cea mai crâncenã strângere de inimã, la cel mai dramatic remediu: suprimãri fizice de degeneraþi irecuperabil40.

40 Ceea ce însã nu pot crede, ºi, îndrãznesc sã afirm cã orice om cu minimã judecatã de bun simþ, nicidecum neapãrat medic ori genetician, refuzã ºi el sã creadã, este altceva. Anume afirmaþia aceluiaºi doctor Paulescu, potrivit cãreia întreaga etnie evreiascã este degeneratã: „Jidanii formeazã, în Omenire, o rasã, particularã, ce e degeneratã”., ibidem, pag. 11
Am tot respectul pentru calitãþile de cercetãtor ale savantului Paulescu, concretizate în multiple ºi profunde studii ºi descoperiri ºtiinþifice, dar consider cã a procedat total neonest când, prezentând fotografiile a doi Evrei retardaþi (vezi paginile 22 ºi 23 ale studiului citat), a extrapolat excepþia, decretând-o regulã, ºi încã absolutã.

Iar relativa nedezvoltare din anii ’30 a geneticii nu-l poate scuza.
Cãci, acei Evrei despre care, în Spitalul, Coranul, Talmudul, Cahalul, Francmasoneria, afirmã tot el cã sunt strategii ce diriguiesc Francmasoneria Mondialã nu pot, fireºte, în nici un caz, sã fie niºte retardaþi.
Mai mult, atâþia ºi-atâþia Evrei obiºnuiþi, cu care oricine îºi intersecteazã curent paºii, sau chiar stã de vorbã, e evident cã sunt normal constituiþi.
ªi ce sã mai spun de un Lazãr ªãineanu (asistentul la catedrã al lui Bogdan Petriceicu Hasdeu ºi autor al pertinentei cercetãri de folclor Basmele Românilor), ori de un Moses Gaster (contemporan cu Mihail Eminescu ºi eminent etnolog)… Pot fi ei, oare, retardaþi?...

Mai mult, am sentimentul cã Nicolae Paulescu opereazã cu o premisã falsã.
Dupã pãrerea mea, exemplul pe care-l oferã drept analogie (al unor familii nobiliare de la [cenzurat]þile Europei Apusene) priveºte numai acele cãsãtorii între rude de sânge cuprinse între gradele I-IV rudenie (adicã începând cu frate-sorã ºi încheind cu veri primari).
Ori tot experienþa geneticii statueazã cã dincolo de acest grad (adicã deasupra lui) încruciºãrile între consângeni nu numai cã n-aduc nici un prejudiciu descendenþilor, ci, dimpotrivã, le sunt benefice, conferindu-le acestora un plus de vigoare psihicã ºi fizicã.
ªi îmi este imposibil sã cred cã un întreg popor se poate încruciºa numai frate-sorã sau, în cazul cel mai puþin rãu, vãr primar-varã primarã.
Cã respectiva încruciºare distructivã poate fi practicatã de un segment minoritar al etniei, mai consistent procentual – posibil (þinând cont de relatãrile Vechiului Testament) – la Evrei decât la alte Neamuri, îmi pare mult mai aproape de adevãr.

Iar în Stalin înclin a nu vedea deloc un «mare caz», o excepþie. ÃŽnsuºi numele lui – Djugaºvili – îmi dã o indicaþie nepreþuitã despre ”gruzinitatea” lui. ªi presupun cã, de asemenea, oricui a aflat ce-nseamnã tradus...
Aºa cã nu mã prea surpinde sã aflu cã „pe 27 septembrie 1944, la solicitarea sovieticilor generalul american Donovan punea la dispoziþie lista completã cu personalul O.S.S. din Bulgaria, România, Cehoslovacia, Iugoslavia ºi din zonele ocupate de Armata Roºie. Din acel moment însã, toþi partizanii din Europa de Est ºi din Balcani care avuseserã legãturi cu ofiþeri O.S.S. au fost trecuþi pe listele negre ale N.K.V.D. Ofiþerii O.S.S. priveau neputincioºi cum colegii lor de la N.K.V.D. suprimau pas cu pas opoziþia la dominaþia comunistã din zonele eliberate de Armata Roºie”41.

41 Cristopher Andrew & Oleg Gordievski, K.G.B., Editura All, Bucureºti, pag. 231, apud Nicolae Mitricã, Episoade dintr-un rãzboi nedeclarat, partea a VI-a, în Revista Francmasoneria. Dezvãluiri cutremurãtoare, nr. 10/2003, pag. 22

ªi-atunci citatul din Jewish Banker – „S-ar putea spune cã Marxismul este cel mai înverºunat duºman al Capitalismului, care pentru noi e sfânt. Pentru simplul motiv cã ei sunt poli opuºi, ei ne dau nouã cei doi poli ai Pãmântului ºi ne permit sã-i fim noi axa. Aceºti doi oponenþi Bolºevismul ºi noi înºine ne gãsim identificaþi în Internaþionala. Aceºti doi oponenþi, care constituie doctrina celor doi poli ai societãþii, se întâlnesc în unitatea de scop, care este reînnoirea societãþii de sus prin controlul avuþiei si de jos prin revoluþie.”42– sã fie oare o naivitate?...

42 Citat din Jewish Banker, de Comte de Saint-Aulaire din Geneve contra la Paix, Librarie Plan, Paris, 1936, apud [O.L. 1(7)], pag. 10

La fel ºi urmãtorul, din The American Hebrew. Adicã: „Revoluþia din Rusia a fost produsul creierelor evreieºti, a nemulþumirii evreilor, a planificãrii lor, al cãrei scop este sã creeze o nouã ordine în lume. Ceea ce a putut sã fie realizat atât de bine în Rusia datoritã creierelor evreieºti, din cauza nemulþumirilor lor ºi prin planificarea lor, prin acelaºi efort intelectual ºi fizic va trebui sã poatã deveni o realitate ºi la scarã mondialã”43.

43 The American Hebrew, 20 septembrie 1920, apud [O.L. 1(7)], pag. 8

Sau poate chiar acesta, din The Jewish World...:„Marele ideal al iudaismului este ca întreaga lume sã fie îmbibatã cu învãþãtura iudaicã, ºi apoi, într-o Fraternitate universalã, a naþiunilor – de fapt într-un mare iudaism – toate rasele ºi religiile individuale sã disparã”44.

44 The Jewish World, 9 februarie 1883, apud [O.L. 1(7)], pag. 7

Adaug, mai mult din scrupulozitate, cã în aceeaºi culegere biograficã Iluºtri francmasoni îl regãseºti ºi pe Churcill, Sir Winston Leonard Spencer (pag. 55), alãturi de Roosevelt Franklin Delano (pag. 84), Washington George (pag. 85) sau Truman Harry S. (tot la pag. 85). Cã sigla Statelor Unite ale Americii (pe care o poþi vedea în format mare pe zidul Ambasadei S.U.A.) are deasupra (semnificaþie definitã limpede de heraldicã) capului vulturului steaua cu ºase colþuri – a lui David –, formatã din steluþe între care linia de unire trebuie trasã mental...

Pe tot acest fundal, Corneliu Zelea Codreanu45, nr. 1 în ierarhia legionarã, referindu-se la România, susþinea neclintit: „Jidãnimea e comunistã, dar nu pentru «iubirea de oameni», ci numai din urã pentru Statul român, pe care numai prin triumful comunismului l-ar putea vedea doborât la pãmânt ºi pus sub cãlcâiul totalei stãpâniri jidãneºti. Triumful comunismului coincide cu visul iudaismului de a stãpâni ºi exploata popoarele creºtine în virtutea teoriei «poporului ales», care stã la baza religiei jidãneºti”46.

45 Adicã Românul care încã în 1922, fãcuse public dovada deplinã a calitãþilor sale chiar militare de excepþie, precum ºi, totodatã, a hotãrârii autoasumate de a prefera sã fie el însuºi ucis decât România sã fie comunizatã. Am, fireºte, în vedere, incredibila victorie pe care a repurtat-o împotriva grevei celor 5.000 de comuniºti înarmaþi din curtea Atelierelor C.F.R. Nicolina din Iaºi. Victorie prin care a dejucat planul invadãrii în acel an a României de cãtre trupe ale Armatei Roºii.

46 Corneliu Zelea Codreanu, Pentru legionari, vol. I, Editura Totul pentru Þarã, Sibiu , 1936, pag. 370

„Triumful miºcãrii comuniste în România, ar însemna: (;)desfiinþarea Bisericii, desfiinþarea Familiei, desfiinþarea proprietãþii individuale ºi desfiinþarea libertãþii. ÃŽnseamnã, într-un cuvânt deposedarea noastrã de ceea ce formeazã patrimoniul moral al omenirii ºi în acelaºi timp deposedarea de orice bunuri materiale, în favoarea profitorilor din umbrã ai comunismului, care sunt Jidanii”47. „Iudaismul a ajuns la stãpânire în lume prin masonerie ºi în Rusia prin comunism48”49.

47 Corneliu Zelea Codreanu, Cãrticica ºefului de cuib. Manual al Gãrzii de Fier, în Obiectiv Legionar, An I, nr. 4, octombrie 2003, pag. 26

48 ÃŽnsã, nota bene, nici Codreanu, nici Legiunea, nu-i urau pe Evrei. Nici ca persoane individuale; ºi nici ca fiinþã vie colectivã – Neamul Evreiesc. Dupã cum, tot astfel, nu urau nici un alt Neam.
Ei, ca orice organism viu ºi biologic normal, caracterizat adicã prin sensibilitate ºi reactivitate, se ridicau împotriva acelor ATITUDINI evreieºti pe care le considerau ca dãunãtoare drepturilor legitime ºi intereselor vitale ale Neamului Românesc.
„Notabil este faptul – relevã Roxana Simionescu – cã, spre deosebire de celelalte organizaþii naþionaliste din Europa interbelicã (croatã, belgianã, maghiarã, slovacã), Miºcarea Legionarã nu a fost incriminatã de Tribunalul de la Nürenberg”., Roxana Simionescu, Notã introductivã la Compendiul Doctrina Legionarã. Prezentare concisã, Editura Lucman, Bucureºti, 2003, pag. 17
ªi nu a fost incriminatã nu atât „datoritã închiderii la Auschwitz a legionarilor care se refugiaserã în Germania”(Nicolae Mitricã, Episoade dintr-un rãzboi nedeclarat, partea a III-a, în Revista Francmasoneria. Dezvãluiri cutremurãtoare, nr. 7/2003, pag. 9), ci, precum precizeazã Ion Varlam, mai cu seamã „pentru cã Legiunea a afirmat clar în doctrina ei cã oamenii nu se deosebesc prin culoare sau sânge, deci nu putea fi acuzatã de rasism. Era împotriva evreilor ca reprezentând o religie distinctã, cu o moralã distinctã ºi cu o mentalitate distinctã, deci un corp strãin cu influenþã «alterantã» în sânul comunitãþii naþionale. ÃŽnsã legionarii nu s-au legat de ei pe considerente rasiale, spunând cã sunt genetic inferiori ºi aºa mai departe”., Ion Varlam, Conspirarea deconspirãrii, pag. 333
Edificator în acest sens este cã „la Congresul NSDAP (Partidul Naþional Socialist al Muncitorilor din Germania) din 1935(Wink conducãtorul delegaþiei române a fost Ion Moþa, care avea un doctorat în filosofie, luat de altfel în Germania. Privitor la tezele rasiale, despre care s-a vorbit mult la aceastã reuniune, Moþa a rãspuns, de la tribunã, cu Hitler de faþã ºi vorbind cu patos (ceea ce l-a înfuriat foarte tare pe cancelarul german, care a cerut sã nu mai fie niciodatã invitat în Germania), spunând(Wink: «Rasismul este forma cea mai vulgarã de materialism. Oamenii nu se deosebesc prin carne, sânge sau culoarea pielii. Ei se deosebesc prin spirit, adicã prin creaþia, cultura ºi religia lor». Aceastã idee, care a fost relevatã în multe din articolele lui Moþa, nu a înlesnit coexistenþa dintre legionari ºi naziºti. De aceea existã speculaþii cã Ion Moþa ar fi fost lichidat...”(ibidem, pag. 336, 337)

Cu nimic mai prejos ca valoare revelatorie: „Povestea cu cadavrele evreieºti agãþate în cârlige la Abator”.(Rãzvan Codrescu, ÃŽn cãutarea Legiunii pierdute, pag. 15) Despre ea, Rãzvan Codrescu dezvãluie: „Existã o dezminþire semnatã de mai tot personalul de atunci al Abatorului din Bucureºti, expediatã ziarelor Universul ºi Dreptatea, dar a cãrei publicare a fost interzisã de cenzura antonescianã. Prof. dr. Radu Iftimovici a lãmurit lucrurile cu claritate, cu citate, mãrturii ºi fotocopii, în Expres Magazin nr.87, 25 martie 1992, sub titlul Spulberarea unei legende. Progromul de la Abator (material apãrut ºi sub formã de broºurã). Existã în acest sens ºi o mãrturie (mãrturisire n.n.) fãcutã în închisoare de Petre Pandrea (atestatã de Petre Þuþea, Dumitru Funda ºi Simion Ghinea), care a(Wink cercetat faptul la faþa locului, din zel antilegionar («Pe atunci eram – obiºnuia el sã spunã – un tovar㺠de drum imbecil» al comuniºtilor). Este inutil sã adãugãm cã niciodatã nu s-a vorbit despre identitatea victimelor respective, nici despre ce s-a întâmplat cu ele (cu cadavrele n.n.)...(Wink Eugen Cristescu însuºi i-a(Wink mãrturisit lui Petre Pandrea contrafacerea din birourile Siguranþei a fotografiei cu cadavrele de la Abator”. (ibidem, pag. 15, 16) Vezi, de asemenea, Radu Theodoru, A fost sau nu HOLOCAUST?, Editura Lucman, Bucureºti, 2003 – Capitolul Rebeliunea Legionarã. Minciuna progromului de la Bucureºti. Sfruntata minciunã a cadavrelor de la Abator, pag. 198-212.

49 idem, Pentru legionari, pag. 73

Cât de dezirabil mai puteau fi el – Codreanu – ºi, implicit, Miºcarea Legionarã, puternicilor lumii? Comuniºti, masoni, nu importã.
Apropo, în legãturã cu eventualitatea posibilitãþii de a i se permite creºtinismului existenþa în Masonerie, gãseºti în lucrarea Ordinul Masonic Român precizarea:
- „aprilie 1929: gr. 30, Octavian Goga militeazã pentru fondarea Blocului creºtin francmasonic.
- «d. Octavian Goga, care deºi este mason, habar n-are de rostul francmasoneriei, cãci ºi-a permis sã vorbeascã în lojã despre creºtinism – greºealã ce masonii ce masonii nu îi vor ierta niciodatã. D[omnul] Goga a mers aºa de departe cu naivitatea sa, încât a propus ca Loja Naþionalã sã se numeascã Loja Creºtin-Naþionalã.»(V.Trifu, 1932)”50

50 Horia Nestorescu Bãlceºti, Ordinul Masonic Român, pag. 344

Iar Nichifor Crainic, în Ortodoxism ºi Masonerie, exprimându-se asupra motivului prezenþei Bibliei ca obiect ritualic în anumite loji, comenteazã:
„Francmasonii români de rit scoþian(Wink zic: «Noi nu suntem împotriva ortodoxiei cum sunt cei de la Marele Orient. Noi admitem Biblia. Noi jurãm pe Biblie».
Ce e adevãrat din toate astea?
Masoneria, fie scoþianã, fie cealaltã, e un fel de religie deandoaselea. Ea are temple, un cult organizat cu diferite ritualuri ºi o serie de obiecte simbolice. ÃŽntre aceste obiecte simbolice, masoneria scoþianã admite ºi Biblia. Ce înseamnã aceasta? Cã masoneria admite doctrina cuprinsã în Biblie? ÃŽn cazul acesta ea n-ar fi decât o sectã religioasã ca multe secte nãscute din creºtinism. Dar nu! Biblia în masonism are cu totul altã semnificaþie. Sã consultãm cartea domnului Eugen Lannhoff. «Biblia, raportorul ºi compasul» – zice dânsul – «sunt cele trei mari lumini ale masoneriei».
«Biblia, lumina de deasupra noastrã, NU CA AUTORITATE DOGMATICÃ, ci ca expresie a credinþei într-o ordine moralã universalã!»
Adicã un simplu simbol, ca raportorul, «lumina din noi» ºi ca compasul, «lumina din jurul nostru». Prin urmare, în masonerie Biblia joacã un rol de simbol exact ca oricare alt obiect, de pildã compasul ºi raportorul. ÃŽn locul ei ar putea ºi o strachinã sã însemne acelaº simbol, fiindcã sensul simbolic nu se leagã de autoritatea dogmaticã a Bibliei! Dar ce mai înseamnã Biblia dacã o despoi de autoritatea dogmaticã a doctrinei revelate? Nu e vorba aici de o supremã batjocurã ce se aduce divinei cãrþi, reducând-o la sensul pe care îl pot avea un ºorþ, o mistrie, sau un compas?”(Nichifor Crainic, Ortodoxism ºi Masonerie, în Ioan M. Mareº, Francmasoneria în filmul «Ecaterina Teodoroiu», 1933, pag. 54, 55)
Cât despre autoprezentarea ca deiste a unora dintre loji, acelaºi Nichifor Crainic, noteazã:
„Nu existã o separaþie între cele douã masonerii: cea scoþianã ºi cea a Marelui Orient. Ele lucreazã mânã în mânã. Numai cã cea scoþianã se mãrturiseºte deistã. Aceasta nu înseamnã în nici un caz cã admite creºtinismul. Deismul e o concepþie filosoficã ce admite la originea lumii un principiu abstract, creator ºi impersonal, cu care însã lumea nu mai are nimic deaface. ÃŽn fond, aceastã învãþãturã nu este decât o nuanþã a ateismului, un ateism camuflat. Formula simbolicã din ritul scoþian «Ã®n numele marelui arhitect al tuturor lumilor», dupã însãºi interpretarea pe care o dã d. Eugen Lannhoff, nu înseamnã o formulã de credinþã într-un dumnezeu personal. Ea e menþinutã ca o expresie pur simbolicã pentru a împãca pe cei cari vin în masonerie cu convingerile religioase ale Bisericii”., ibidem, pag. 54
„Toate afirmaþiile mele au un caracter obiectiv. Ele se întemeiazã pe o carte monumentalã Die Freimaurer de d. Eugen Lannhoff, mason convins, apãrutã în 1929 la Viena. Cartea mi-a fost dãruitã de distinsul meu prieten dr. Heinrich Studer, proprietarul editurii Amaltheea, unde a apãrut lucrarea. Die Freimaurer, adicã Francmasonii, e o carte de expunere ºi apãrare a instituþiei oculte alcãtuitã dupã documente ce i s-au pus la dispoziþie autorului de lojile masonice. Prin urmare, o carte incontestabil masonicã”., ibidem, pag. 53

ÃŽn 1937 Corneliu Zelea Codreanu face în mass-media, precum bine se ºtie, „declaraþia51 cã în caz de venire la guvern, în 48 de ore(Wink va completa alianþa tradiþionalã cu Franþa prin alianþã eficace cu Germania52”53.

51 ÃŽn urma cãreia, „la 27 mai 1938 Tribunalul Militar Bucureºti executând ordinul dictatorului Carol al II-lea l-a condamnat(Wink la 10 ani închisoare pentru «trãdare»”., ªerban Milcoveanu, Atentatul din 21 septembrie 1939 contra lui Armand Cãlinescu ºi epoca 1930-1950, Editura TCM Print, Bucureºti, 2004, pag. 118

52Alianþã graþie cãreia, dacã s-ar fi-ncheiat, „Germania: a) putea începe rãzboiul antisovietic înainte de înarmarea [masivã a] U.R.S.S.-ului începutã în 1939-1940 ºi b) nu avea în nici un fel nevoie de rãzboiul inutil ºi fratricid cu Franþa ºi Anglia”.(ibidem, pag. 119) Aceasta deoarece „cu lanþul munþilor Carpaþi ºi cu petrolul din Valea Prahovei România este cheia continentului Europa”., ibidem

53 ibidem, pag. 118

Dar, „la întrevederea de la Berchtesgaden, din 24 noiembrie 1938, Adolf Hitler n-a spus nici un cuvânt în legãturã cu Corneliu Z. Codreanu ºi cu proiectul unanim ºtiut în Europa al asasinãrii lui în închisoare. Faþã de aceastã abþinere, regele Carol al II-lea a înþeles posibilitatea unui asentiment ºi a întrebat: «Aceasta înseamnã în politica internã cã am mânã liberã?»”54

54 ibidem

„Marele Führer Adolf Hitler a rãspuns: «Da, în politica internã aveþi mânã liberã».
ªi-au strâns mâinile”55.

55 ibidem

ªi, mai departe, „în noaptea de 21/22 I 1941 Adolf Hitler cheamã la telefon pe Ion Antonescu: «Pentru ce te-ai oprit? Intrã cu tancurile în sediile lor ºi svârle-i afarã»”56.

56 ªerban Milcoveanu, Corneliu Z. Codreanu altceva decât Horia Sima, vol.II, Editura Crater, Bucureºti, 1996, pag. 79

Iar când asupra legionarilor care „dupã aºa-zisa rebeliune legionarã se refugiazã în Germania, în februarie 1941, (Winkîn loc sã li se asigure libertatea ºi imunitatea(Wink s-a acþionat cu mãsuri de constrângere”57: „autoritãþile naziste fãceau aplicarea doctrinei politice a lui Alfred Rosenberg, care preconiza slãbirea ºi chiar nimicirea elitelor naþionaliste din þãrile ocupate sau aliate(Wink”58.

57 Carol Papanace, Prefaþã la volumul Constantin Papanace Diverse stiluri de luptã politicã, Tipografia INFCON S.A., Constanþa, 2005, pag. 9
58 ibidem

Dar puterea comunistã nu tot distrugerea aceloraºi elite o viza?...
Iatã ce scrie negru pe alb în procesul-verbal al conferinþei ce a avut loc la Ministerul Afacerilor Interne, din România, la 18 mai 1948, referitoare la poziþia faþã de Miºcarea Legionarã: „ªedinþa este deschisã de domnul ministru Teohari Georgescu, care expune «Poziþia faþã de miºcarea legionarã». Domnul ministru a arãtat cã dupã 6 martie 1945 în faþa noastrã s-a pus problema de a înfrânge pe toþi duºmanii poporului.
Legionarii au fost, sunt ºi vor fi printre cei mai primejdioºi dintre duºmani”59.

59 1948 mai 18. Proces-verbal al conferinþei ce a avut loc la Ministerul Afacerilor Interne referitoare la miºcarea legionarã, Arhiva Consiliului Naþional pentru Studierea Arhivelor Securitãþii, fond documentar, dosar nr. 45, f.1-4 – în volumul: Consiliul Naþional pentru Studierea Arhivelor Securitãþii, ”Bande, bandiþi ºi eroi”. Grupurile de rezistenþã ºi Securitatea (1948-1968). Documente, Editura Enciclopedicã, Bucureºti, 2003, pag. 43

Dar cel mai dur dintre regimurile detenþiei politice post ’45, cel de disoluþie a personalitãþii prin torturã permanentã, pe care deþinuþii erau forþaþi sã ºi-o aplice RECIPROC, asupra cui a fost utilizat60?61

60 ªi cine l-a dirijat?

Makarenko, specialistul sovietic în practicarea celor mai diabolice tehnici de torturare, din ordinul cui superviza ºi îndruma, în România, cu maximã minuþiozitate, preparativele declanºãrii «morbului Piteºti»? Vezi pe larg Reeducarea prin torturã (denumirea exactã: Gheorghe Boldur Lãþescu ºi Filip-Lucian Iorga, Genocidul comunist în România, vol. IV, Reeducarea prin torturã, Editura Albatros, Bucureºti, 2003).

Ana Pauker („Hana Rabinsohn”(Teºu Solomovici, Securitatea ºi Evreii, vol. II Teroare. Crime. Turnãtori. Colaboraþioniºti, Editura Teºu, Bucureºti, 2004, pag. 11)) ce origine etnicã avea? „De la Tatiana Pauker-Brãtescu, fiica Anei Pauker ºi a lui Marcel Pauker, provine o notã biograficã exactã”(ibidem, pag. 12). Extrag din ea: „«La unul dintre fraþi, Zalman Rabinsohn, a þinut enorm; acesta, de altfel, avea sã revinã în România din Israel, unde plecase înainte de 23 august 1944, a fost profesor de ebraicã ºi poet»”(ibidem); „«a fãcut ºcoala elementarã ºi, dupã cum am aflat din povestirile Bellei, mãtuºa mea, a fost ºi la Heider, ºcoala religioasã pentru bãieþi, la Bucureºti, unde, printr-o excepþie a fost ºi ea admisã”., ibidem

Dar Alexandru Nicolschi? Vezi secþiunea Alexandru Nicolschi, sau cum devine un evreu general de securitate – al treilea capitol din Teºu Solomovici, Securitatea ºi Evreii, vol.I, Despre cãlãi ºi despre victime, Prefaþã de Rãzvan Theodorescu, Cuvânt înainte de Sorin Roºca Stãnescu, Editura Ziua, Bucureºti, 2003, pag. 125-136.
ªi aflã-i, chiar din propriile-i cuvinte, povestea numelui: „«Iniþial, numele meu a fost Boris Grunberg, dar în mai 1941 am plecat din URSS cu o misiune în România, când am fost prins ºi ca sã-mi pot ascunde trecutul ºi misiunea mi-am schimbat numele în Nicolschi Alexandru Sergheevici; sub acest nume am fost cercetat de Organele Biroului II Bucureºti ºi sub acest nume mã recomand pânã astãzi»”., Alexandru Nicolschi, Autobiografie-sintezã, în Teºu Solomovici, Securitatea ºi Evreii, vol.I, Despre cãlãi ºi despre victime, pag. 127

61 Studiul Gheorghe Boldur Lãþescu ºi Filip-Lucian Iorga, Genocidul comunist în România, vol. IV, Reeducarea prin torturã, Editura Albatros, Bucureºti, 2003, sau articolul Ionuþ Bãiaº, Cine ºi de ce conduce România, Revista Permanenþe, Anul VIII, nr. 8, august 2005, pag. 20 – ca sã iau doar douã exemple – sunt extrem de elocvente în acest sens.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
publicitate
Pagina de start a forumului Monitorul de Neamt // Politica si delicatese Creazã un subiect nou   Rãspunde la subiect

 
Nu pute�i crea un subiect nou �n acest forum
Nu pute�i r�spunde �n subiectele acestui forum
Nu pute�i modifica mesajele proprii din acest forum
Nu pute�i �terge mesajele proprii din acest forum
Nu pute�i vota �n chestionarele din acest forum
Webdesign by webber.ro | Powered by SiteManager CMS
©2003-2006 Drepturile de autor asupra întregului continut al acestui site apartin în totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totalã sau partialã a materialelor este permisã numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.