Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri August 2010
LMMJVSD
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 6 August 2010
Tipăreste articolul - Varianta pentru imprimantă Trimite acest articol unui prieten  prin email
Primăria Pietrei rămîne cu 376 de angajati

Primăria Pietrei rămîne cu 376 de angajati

• Comunicarea se uneste cu Managementul Integrat si rămîn 8 din 15 angajati • Asistenta Socială rămîne directie, dar pierde 21 de posturi • Directia Economică preia Tehnologia Informatiei si din 28 rămîn 24 • Resursele Umane devin birou, cu 6 angajati • Politia Comunitară pierde 54 de functii • Directia Tehnică se sparge într-un birou si două compartimente • cabinetul primarului renuntă la 6 posturi • la Taxe si Impozite rămîn 49 de salariati, la crese 98, iar la căminul de bătrîni 21 •

Aparatul Primăriei Pietra Neamt rămîne cu 376 de angajati în total, cu tot cu cele cinci functii de conducere si secretarul Vasile Visan. Potrivit noii organigrame, care a fost aprobată de Asociatia Natională a Functionarilor Publici, dar urmează să treacă prin filtrul Consiliului Local la sfîrsitul lunii, structura de functionare a primăriei pietrene se modifică nu radical, dar substantial. Vă prezentăm, în cele ce urmează, principalele sectoare de activitate, cu numărul de angajati încă în vigoare si cu numărul de angajati care va mai fi de la 1 septembrie, sub rezerva că organigrama nu a fost încă votată de consilierii locali. Astfel, rămîn functiile de conducere, respectiv primarul Gheorghe Stefan, viceprimarii Ana Monda si Dragos Chitic si administratorul public Bogdan Puscasu. Rămîne si secretarul municipiului, Vasile Visan. În rest, toate structurile din subordinea acestora suferă modificări. La Biroul de Stare Civilă sînt 9, rămîn 7. La Serviciul Public Comunitar Local de Evidentă a Persoanelor sînt 17, vor mai fi 14. La Serviciul Administratie Publică Locală din 10 cîti sînt rămîn 8. Serviciul Juridic se transformă în compartiment si din 8 angajati păstrează 5. Directia Administrativă rămîne directie, dar din 24 de angajati cît are, va păstra doar 17 (pleacă 5 din personalul auxiliar si 2 de la compartimentul administrativ). Directia de Asistentă Socială trece în subordinea directă a Consiliului Local si va rămîne cu 92 din 113 angajati. Serviciul Comunicare, care avea 12 oameni, se uneste cu Managementul Integrat, care avea si el vreo 8 si din toti rămîn doar 8. Directia Economică are acum 21 de salariati, va avea 24, pentru că preia Tehnologia Informatiei, dar nu cu toti cei 7 angajati de acum. Si mai vine si compartimentul de Achizitii Publice, cu 4 salariati. Compartimentul Control Financiar Preventiv rămîne cu 2 din 4 angajati. Serviciul Resurse Umane se transformă în birou si din 8 rămîn 6. Unitatea de Implementare a Proiectelor devine Directia de Dezvoltare si Implementare Programe si, din 32 de oameni, păstrează 22. Politia Comunitară rămîne directie, dar suferă cea mai cruntă restructurare: din 144 de posturi rămîn 90, cu tot cu sef (se desfiintează serviciile si rămîn un birou pentru ordine publică, cu 53 de salariati si un compartiment pază obiective, cu 36). Directia Urbanism (care avea 25 plus arhitectul sef) preia si Cadastru (care are si el vreo 13) si din toti vor rămîne 24, plus arhitectul sef. Directia Tehnică se sparge, cu tot cu cei 32 de functionari. Rămîne Serviciul Gospodărire Comunală si Investitii (cu 14). Directia Corp Control Autorizări devine birou si din 17 rămîn 7 oameni. Serviciul Adminsitrare Patrimoniu devine si el birou, cu 6 angajati din 13 cît sînt acum. Compartimentul Audit Public, din directa subordine a primarului, devine birou si păstrează numai 2 salariati din 6. Cabinetul primarului, format acum din 9 persoane, devine compartiment numai cu 3. Directia Taxe si Impozite Piatra Neamt rămîne cu 49 de salariati, Cresele cu 98, iar centrul social Pietricica păstrează 21 de oameni.

Articol afisat de 2189 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(M. CONSTANTINESCU)
Adaugă comentariul tău la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu există nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective