• nemtenii pot posta pe o adresã de e-mail toate pãrerile pe care le au dupã ce intrã în contact cu unitãtile spitalicesti si cu personalul medical din judet • pot fi prezentate si poze sau înregistrãri video •
Cetãtenii din judetul Neamt care vor ca pãrerile lor referitoare la Spitalul Judetean Neamt sau alte unitãti spitalicesti nemtene sã ajungã pe masa conducerii Consiliului Judetean au la dispozitie, începînd de vineri, 20 august, o linie de comunicare directã si virtualã. Acest hotline virtual este „inventat“ ca urmare a unor semnale si solicitãri exprimate de nemteni, inclusiv în comentariile postate la editiile electronice ale presei din Neamt. Cum nici organigrama CJ Neamt si nici situatia actualã nu permit alocarea unor resurse umane care sã fie blocate pe comunicarea pe o linie telefonicã, a fost aleasã varianta mai practicã a înfiintãrii unei adrese de postã electronicã. Adresa respectivã de e-mail este
[email protected]. Ea va fi consultatã si verificatã zilnic de consilierii de la Cabinetul presedintelui, corespondenta respectivã urmînd a fi prezentatã presedintelui Vasile Pruteanu si apoi factorilor responsabili în analizarea si rezolvarea diverselor situatii (inclusiv Consiliului de Administratie si conducerii Spitalului Judetean Neamt). Pe respectiva adresã de e-mail pot fi trimise sesizãri în legãturã cu activitatea din spital, aprecieri cu privire la contactul pe care cetãtenii l-au avut cu aceastã institutie care presteazã aceste importante servicii de interes public, materiale foto si video. În cazurile în care expeditorii doresc primirea unui rãspuns, este de dorit ca în afara adresei lor de e-mail care rãmîne automat, sã precizeze, de asemenea, si cîteva date de contact (nume, adresã, telefon). Pe aceeasi adresã (
[email protected]) pot fi trimise informatii si pãreri atît despre Spitalul Judetean de Urgentã Piatra Neamt cît si despre Spitalul de Psihiatrie „Sf Nicolae“ din Roman (ambele unitãti sanitare fiind preluate de CJ Neamt). „Spitalul Judetean este una dintre institutiile din judet unde aproape cã intrã orice cetãtean. Ca pacient sau ca vizitator al unui pacient, aproape fiecare dintre noi a trecut pragul acestei institutii. Nimeni nu e bucuros din cale afarã cînd ajunge sã treacã pragul unui spital si, de aceea, cu atît mai mult, si noi cei din administratie dar si cei care lucreazã la spital trebuie sã facem si imposibilul pentru pacientul si familia lui sã fie ajutati cît mai bine în aceste situatii limitã. Stim problemele din spital si, de asemenea, stim cã nici minuni nu se pot face peste noapte dar si cã este loc de mai bine. Am spus de atîtea ori: prioritatea este cresterea calitãtii actului medical si eu cred cã este o prioritate pe care o putem duce la îndeplinire împreunã, prin eforturi conjugate, oamenii din sãnãtate, din administratia judetului si cetãteni, deopotrivã. Aproape zilnic sînt oprit pe stradã de oameni care îmi spun problemele lor, inclusiv legate de spital, si ideea acestei cãsute postale vine tot de la cetãteni. Sper sã-si dovedeascã eficienta“, a precizat Vasile Pruteanu, presedintele CJ Neamt.