Reclamatii cu injurii la Spitalul Roman
• un romascan i-a înjurat on-line pe medicii care l-au îngrijit • alti pacienti au reclamat faptul cã asteaptã prea mult sã fie consultati sau cã îsi cumpãrã seringi si medicamente • Serviciile medicale oferite de cãtre personalul medico-sanitar de la Spitalul Roman nu sînt întotdeauna apreciate de cãtre pacientii care beneficiazã de îngrijiri. Asa se explicã si reclamatiile sosite pe adresa Spitalului Roman, fie on-line, fie prin Postã. La unele dintre acestea, managerul Spitalului Roman, medicul Mircea Coadã (foto) a rãspuns prompt, apelînd telefonic persoanele reclamante, în timp ce o altã reclamatie a stîrnit indignarea conducerii unitãtii sanitare romascane. Cu invective si jigniri, romascanul care nici mãcar nu s-a sinchisit sã-si decline identitatea a reclamat calitatea proastã a serviciilor medicale, fãcîndu-i pe medicii romascani cu „ou si cu otet“. Alte reclamatii însã, s-au confirmat, managerul spitalului verificînd îndeaproape toate neajunsurile întîmpinate de cãtre pacientii care s-au adresat Spitalului Roman. „O persoanã a folosit cuvinte foarte grele care nu pot suporta nici o descriere. Oricine a scris acel e-mail este clar cã a gãsit de cuviintã sã arunce cu venin, mai ales cã reclamatiile sale nu vizau un anumit medic, ci pur si simplu, «i-a pus pe toti în cofã». Pe de altã parte, cei mai multi pacienti au reclamat faptul cã asteaptã prea mult pentru acordarea serviciilor spitalicesti, dar si tonul folosit de unele asistente medicale. O fostã pacientã ne-a scris cã a asteptat prea mult, în urmã cu o lunã, atunci cînd a fost internatã. Am sunat-o si am invitat-o la sediul administrativ pentru a lãmuri exact situatia în care s-a aflat si de ce a trebuit sã astepte. ÃŽntre timp, am sunat-o din nou, însã nu a rãspuns solicitãrii de a veni la directia spitalului. O altã pacientã a reclamat faptul cã a fost pusã de cadrele medicale sã-si cumpere seringi, iar în ziua în care si le-a procurat a vãzut o asistentã din sectia cardiologie venind de la farmacie cu o pungã de seringi. Am analizat situatia si într-adevãr tratamentul de care avea nevoie bolnava presupunea folosirea mai multor seringi. Bine, asta nu ar fi fost o problemã, în conditiile în care aveam materiale sanitare în stoc. I-am explicat pacientei despre ce a fost vorba si a înteles“, a declarat managerul Spitalului Roman. Acesta a mai precizat cã, o problemã frecventã în ultimele douã luni a fost aceea legatã de nerespectarea aprovizionãrii cu medicamente de cãtre furnizorii care au cîstigat licitatia. La o comandã fãcutã de spital, sãptãmîna trecutã, în valoare de 1,8 miliarde de lei vechi, furnizorii au onorat doar medicamente de 1,4 miliarde. Managerul unitãtii sanitare romascane a precizat faptul cã, din cauza crizei, furnizorii nu-si mai permit stocuri de medicamente, motiv pentru care nici nu pot rãspunde la timp la comenzi.
|