Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
RSS News Feed - Monitorul de Neamt Retele Sociale si RSS
RSS - Monitorul de Neamt
Calendar- Arhiva de Stiri Decembrie 2013
LMMJVSD
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Monitorul Neamt
 Judetul Neamt
 rochii.ro
 fantastic.ro
 sarcasm.ro
 helen.ro
 cojoc.ro
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 20 Decembrie 2013
Tipăreste articolul - Varianta pentru imprimantă Trimite acest articol unui prieten  prin email

Gazul si curentul aduc nemultumiri

• nemtenii se plîng de multe aspecte din relatia cu cei doi furnizori de utilităti

Locuitorii judetului reclamă în dese rînduri calitatea furnizării gazelor naturale si curentului electric, ei plîngîndu-se de facturile care sînt prea mari în comparatie cu consumurile, reclamă debransările abuzive sau taxele care se impun drept garantie sau pentru rebransare. Printre rapoartele primite de către prefect se numără si unul de la Comisariatul pentru Protectia Consumatorului, care face referire strict la aceste aspecte. „Avînd în vedere faptul că în domeniul prestărilor de servicii, respectiv servicii furnizare energie electrică si gaze naturale către consumatori persoane fizice, ponderea petitiilor pe acest domeniu din totalul petitiilor înregistrate este semnificativă, constatîndu-se în anul 2013, o crestere a numărului acestora, coroborat cu faptul că de acest serviciu beneficiază toti locuitorii judetului Neamt, considerăm utilă o prezentare succintă a activitătii CJPC Neamt în acest domeniu“, se precizează în raportul adresat prefectului. Dacă anul trecut au fost înregistrate 56 de petitii, în perioada 1 ianuarie - 25 noiembrie a.c. au fost înregistrate 84 de petitii, din care 66 se referă la servicii de furnizare energie electrică si 18 la servicii furnizare gaze naturale. În domeniul electricitătii, principalele aspecte reclamate se referă la întreruperi repetate si de scurtă durată în furnizarea energiei electrice, variatii de tensiune (47%); facturare incorectă - consumuri facturate mari, citiri eronate ale consumului de energie electrică neacceptate de petenti (28%); comportament incorect - nu se preiau apelurile telefonice de către serviciul Deranjamente (11% din sesizări) si defectare aparatură electrocasnică, schimbări neanuntate de contor electric, sistare furnizare în mod abuziv (14% din petitii). În domeniul furnizării de gaze naturale, nemultumirile sînt legate de deconectare fără notificare, solicitare în mod abuziv de plată de taxe de reconectare si garantie (19% din petitii); facturarea incorectă a unor consumuri neacceptate de petenti (aproape jumătate dintre ele); înregistrări incorecte ale plătilor facturilor, nedistribuirea facturilor fiscale sau distribuirea nu s-a făcut la timp, taxele de verificare a instalatiei de gaze naturale sînt prea mari (33% din petitii). În 58% din cazuri, petitiile s-au dovedit întemeiate, si s-au dat sapte amenzi în valoare totală de 40.000 de lei.

Articol afisat de 1214 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Simona TĂRNĂ)
Adaugă comentariul tău la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu există nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Premium UK domain names
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totalĂŁ sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective