Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
RSS News Feed - Monitorul de Neamt Retele Sociale si RSS
RSS - Monitorul de Neamt
Calendar- Arhiva de Stiri Martie 2009
LMMJVSD
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Monitorul Neamt
 Judetul Neamt
 rochii.ro
 fantastic.ro
 culise.ro
 grazie.ro
 odeon.ro
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 19 Martie 2009
Tipăreste articolul - Varianta pentru imprimantă Trimite acest articol unui prieten  prin email

Logan-uri tunate cu fan club

• un tînăr a înfiintat „Logan Club Roman“ • începutul a fost timid, dar organizatia se extinde • masinile „tunate“ si întîlnirile în zona Moldovei reprezintă principala pasiune a membrilor • cel mai recent, acestia s-au reunit duminică la Iasi • împătimitii bagă mii de euro pentru a-si îmbunătăti „bijuteriile“ n

Pasiunea pentru masini si mai ales pentru cele de fabricatie autohtonă începe să îi acapareze pe tinerii romascani, acestia reunindu-se, deja, într-un club deschis oricui: „Logan Club Roman“. Initiatorul este Iulian Alexandru Ostafe, care se declară din start îndrăgostit de marca românească. Acesta si-a achizitionat un Logan pe care l-a „tunat“ după gustul său si a început să cutreiere tara în căutarea potentialilor „confrati“. Nu a durat mult pînă ce si în Roman au mai fost găsiti ceva împătimiti, un grup deocamdată restrîns, dar inimos. „După ce am efectuat nenumărate vizite la întîlnirile locale ale colegilor de la «Logan Club Iasi» si «Logan Club Piatra Neamt», mi-a venit ideea înfiintării unui asemenea club si în urbea de pe malul Moldovei. De aceea, în ianuarie 2009 am creat cîteva zeci de flyere, pe care le-am pus personal pe Loganurile din oras. Am mai construit si pagina de Internet «WWW.LoganClubRoman.RO.TL». În urma actiunilor mele si a posturilor repetate pe forumul «loganclub.ro», în data de 11 februarie 2009 a avut loc prima întîlnire oficială a «Logan Club Roman». Atunci au fost prezente doar două masini, un Logan si o Laguna. Începînd cu a doua întîlnire, numărul membrilor a crescut la sase persoane cu patru masini, ajungînd ca astăzi să fim sapte membri cu sase masini. Sperăm ca, în urma mediatizării si promovării clubului, numărul nostru să crească“, a precizat Iulian Alexandru Ostafe.

Mare pasiune

Acesta a mai adăugat că scopul înfiintării clubului la Roman a fost acela de a reuni pasionatii de masini, de tuning auto, dar în special posesorii de Logan. „În primul rînd, ne întîlnim pentru că sîntem prieteni. Scopul întîlnirilor are la bază faptul că sîntem pasionati de masinile pe care le avem. Cel mai important lucru în cadrul acestor întîlniri, în afara faptului că legăm prietenii, noi relatii si colaborări, este faptul că putem dezvolta mici îmbunătătiri pentru masini. Este vorba despre mici lucruri pe care producatorii le-au omis, dintr-un motiv sau altul, să le pună sau mici lucruri ce se pot adăuga pentru sporirea gradului de confort, sigurantă si, de ce nu, a design-ului general. Sîntem, oricum, pasionati de aceste masini «stock», asa cum ies de pe linia de productie. Pentru că unii din noi ne mai modificăm autoturismele, la modul că ne mai schimbăm o culoare a luminilor la bord, mai punem un cheder să nu se audă motorul, schimbăm o jantă să arate mai frumos, punem un kit de caroserie, dăm o vopsea deosebită, asta este altceva. Totusi, ne întîlnim pentru că ne plac aceste masini si sîntem pasionati de ele. Nu este regulă generală că trebuie să ai Logan pentru a putea fi membru în club, orice pasionat de masini si de tuning este binevenit printre noi“, a mai mentionat Iulian Alexandru Ostafe. De altfel, ultima întîlnire a clubului a avut loc duminică 15 martie, cînd romascanii au mers cu trei masini la Întîlnirea Regională pe zona Moldova a „Logan Club“, alături de colegi din Galati, Bacău, Piatra Neamt, Vaslui si Botosani, la invitatia organizatorilor de la „Logan Club Iasi“. „Aici a fost o atmosferă de prietenie si am socializat cu colegii de la restul cluburilor din Moldova. Am admirat modificările efectuate asupra masinilor, ne-am distrat si desigur am făcut foarte multe poze. Întîlnirea a debutat cu o coloană de peste 50 de Loganuri care au plecat de la Palatul Culturii către ERA Shopping Park Iasi, în parcarea căruia a fost si actiunea propriu-zisă. Personal, am rămas cu o impresie foarte bună si sper ca, într-un viitor apropiat, să pot organiza si la Roman cel putin una dintre întîlnirile regionale. Următoarea reuniune va avea loc la Galati, pe 14 iunie“, a mai adăugat fondatorul „Logan Club Roman“.

Mîndretea proprie

Împătimit de Logan si de tuning, Iulian Alexandru Ostafe si-a procurat o masină în care a început să „bage“. Este vorba despre un Logan Laureat Plus din 2007 – Gri Comette Metalizat, care l-a costat 8.900 euro. Masina a fost modificată la exterior si „remapată“, de la 75 cp la 82 cp, multumită unui prieten. De mentionat că „remaparea“ înseamnă îmbunătătirea motorului prin modificarea softului injectoarelor. „Toate modificările au fost făcute de mine si nu la service sau la un centru specializat, toate investitiile în modificări ajungînd pe undeva pe la 2.000 de euro. Am pus pleoape de faruri, Caractere KANJI pe aripile fată, un autocolant pe portbagaj (Special Edition + Logan + emblema cromată Tuning + LoganClub.ro + Furious Racing Team), dar si embleme pe portiere. Mai am «Bestia» pe stîlpii spate si capacele rotilor, antenă GPS (Shark), capăt evacuare, senzori de parcare cu display LCD, MP3 auto Pioneer, neoane sub-bord cu senzor sunet si neon la casetofon si interior, (toate albastre). De asemenea, am cumpărat presuri din aluminiu albastre, huse sport din piele ecologică, o cotieră, parasolare parbriz si lunetă Renault, huse la centuri, inele cromate bord si mînere portiere cromate, la interior si exterior. Am pus stopuri Lexus Style fumurii, presuri de noroi, detector Radar Whistler, Remapare 1,4 mpi - tuning (59 kW / 82 CP / 125 Nm la 3000 rpm), Carkit Bluetooth Parrot, jaluzele negre geamuri spate + lunetă, plasă grilă fată, sigle Logan personalizate «Bestia», suporti numere LoganClub. Plăcutele de înmatriculare NT 80 SRI sînt preferentiale si semnifică initialele membrilor familiei - OSRI. Le multumesc tuturor membrilor «Logan Club Roman» care, indiferent de conditiile meteo sînt prezenti la fiecare întîlnire si asteptăm alături de noi si alti împătimiti de masini si de modificările lor“, a conchis Iulian Alexandru Ostafe.

Articol afisat de 3897 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Tudor CIOBOTARU)
Adaugă comentariul tău la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu există nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Premium UK domain names
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totalĂŁ sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective