Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Martie 2009
LMMJVSD
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 19 Martie 2009
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email

Logan-uri tunate cu fan club

• un tînãr a înfiintat „Logan Club Roman“ • începutul a fost timid, dar organizatia se extinde • masinile „tunate“ si întîlnirile în zona Moldovei reprezintã principala pasiune a membrilor • cel mai recent, acestia s-au reunit duminicã la Iasi • împãtimitii bagã mii de euro pentru a-si îmbunãtãti „bijuteriile“ n

Pasiunea pentru masini si mai ales pentru cele de fabricatie autohtonã începe sã îi acapareze pe tinerii romascani, acestia reunindu-se, deja, într-un club deschis oricui: „Logan Club Roman“. Initiatorul este Iulian Alexandru Ostafe, care se declarã din start îndrãgostit de marca româneascã. Acesta si-a achizitionat un Logan pe care l-a „tunat“ dupã gustul sãu si a început sã cutreiere tara în cãutarea potentialilor „confrati“. Nu a durat mult pînã ce si în Roman au mai fost gãsiti ceva împãtimiti, un grup deocamdatã restrîns, dar inimos. „Dupã ce am efectuat nenumãrate vizite la întîlnirile locale ale colegilor de la «Logan Club Iasi» si «Logan Club Piatra Neamt», mi-a venit ideea înfiintãrii unui asemenea club si în urbea de pe malul Moldovei. De aceea, în ianuarie 2009 am creat cîteva zeci de flyere, pe care le-am pus personal pe Loganurile din oras. Am mai construit si pagina de Internet «WWW.LoganClubRoman.RO.TL». ÃŽn urma actiunilor mele si a posturilor repetate pe forumul «loganclub.ro», în data de 11 februarie 2009 a avut loc prima întîlnire oficialã a «Logan Club Roman». Atunci au fost prezente doar douã masini, un Logan si o Laguna. ÃŽncepînd cu a doua întîlnire, numãrul membrilor a crescut la sase persoane cu patru masini, ajungînd ca astãzi sã fim sapte membri cu sase masini. Sperãm ca, în urma mediatizãrii si promovãrii clubului, numãrul nostru sã creascã“, a precizat Iulian Alexandru Ostafe.

Mare pasiune

Acesta a mai adãugat cã scopul înfiintãrii clubului la Roman a fost acela de a reuni pasionatii de masini, de tuning auto, dar în special posesorii de Logan. „ÃŽn primul rînd, ne întîlnim pentru cã sîntem prieteni. Scopul întîlnirilor are la bazã faptul cã sîntem pasionati de masinile pe care le avem. Cel mai important lucru în cadrul acestor întîlniri, în afara faptului cã legãm prietenii, noi relatii si colaborãri, este faptul cã putem dezvolta mici îmbunãtãtiri pentru masini. Este vorba despre mici lucruri pe care producatorii le-au omis, dintr-un motiv sau altul, sã le punã sau mici lucruri ce se pot adãuga pentru sporirea gradului de confort, sigurantã si, de ce nu, a design-ului general. Sîntem, oricum, pasionati de aceste masini «stock», asa cum ies de pe linia de productie. Pentru cã unii din noi ne mai modificãm autoturismele, la modul cã ne mai schimbãm o culoare a luminilor la bord, mai punem un cheder sã nu se audã motorul, schimbãm o jantã sã arate mai frumos, punem un kit de caroserie, dãm o vopsea deosebitã, asta este altceva. Totusi, ne întîlnim pentru cã ne plac aceste masini si sîntem pasionati de ele. Nu este regulã generalã cã trebuie sã ai Logan pentru a putea fi membru în club, orice pasionat de masini si de tuning este binevenit printre noi“, a mai mentionat Iulian Alexandru Ostafe. De altfel, ultima întîlnire a clubului a avut loc duminicã 15 martie, cînd romascanii au mers cu trei masini la ÃŽntîlnirea Regionalã pe zona Moldova a „Logan Club“, alãturi de colegi din Galati, Bacãu, Piatra Neamt, Vaslui si Botosani, la invitatia organizatorilor de la „Logan Club Iasi“. „Aici a fost o atmosferã de prietenie si am socializat cu colegii de la restul cluburilor din Moldova. Am admirat modificãrile efectuate asupra masinilor, ne-am distrat si desigur am fãcut foarte multe poze. ÃŽntîlnirea a debutat cu o coloanã de peste 50 de Loganuri care au plecat de la Palatul Culturii cãtre ERA Shopping Park Iasi, în parcarea cãruia a fost si actiunea propriu-zisã. Personal, am rãmas cu o impresie foarte bunã si sper ca, într-un viitor apropiat, sã pot organiza si la Roman cel putin una dintre întîlnirile regionale. Urmãtoarea reuniune va avea loc la Galati, pe 14 iunie“, a mai adãugat fondatorul „Logan Club Roman“.

Mîndretea proprie

ÃŽmpãtimit de Logan si de tuning, Iulian Alexandru Ostafe si-a procurat o masinã în care a început sã „bage“. Este vorba despre un Logan Laureat Plus din 2007 – Gri Comette Metalizat, care l-a costat 8.900 euro. Masina a fost modificatã la exterior si „remapatã“, de la 75 cp la 82 cp, multumitã unui prieten. De mentionat cã „remaparea“ înseamnã îmbunãtãtirea motorului prin modificarea softului injectoarelor. „Toate modificãrile au fost fãcute de mine si nu la service sau la un centru specializat, toate investitiile în modificãri ajungînd pe undeva pe la 2.000 de euro. Am pus pleoape de faruri, Caractere KANJI pe aripile fatã, un autocolant pe portbagaj (Special Edition + Logan + emblema cromatã Tuning + LoganClub.ro + Furious Racing Team), dar si embleme pe portiere. Mai am «Bestia» pe stîlpii spate si capacele rotilor, antenã GPS (Shark), capãt evacuare, senzori de parcare cu display LCD, MP3 auto Pioneer, neoane sub-bord cu senzor sunet si neon la casetofon si interior, (toate albastre). De asemenea, am cumpãrat presuri din aluminiu albastre, huse sport din piele ecologicã, o cotierã, parasolare parbriz si lunetã Renault, huse la centuri, inele cromate bord si mînere portiere cromate, la interior si exterior. Am pus stopuri Lexus Style fumurii, presuri de noroi, detector Radar Whistler, Remapare 1,4 mpi - tuning (59 kW / 82 CP / 125 Nm la 3000 rpm), Carkit Bluetooth Parrot, jaluzele negre geamuri spate + lunetã, plasã grilã fatã, sigle Logan personalizate «Bestia», suporti numere LoganClub. Plãcutele de înmatriculare NT 80 SRI sînt preferentiale si semnificã initialele membrilor familiei - OSRI. Le multumesc tuturor membrilor «Logan Club Roman» care, indiferent de conditiile meteo sînt prezenti la fiecare întîlnire si asteptãm alãturi de noi si alti împãtimiti de masini si de modificãrile lor“, a conchis Iulian Alexandru Ostafe.

Articol afisat de 4151 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Tudor CIOBOTARU)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective