Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri August 2010
LMMJVSD
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 16 August 2010
Tipreste articolul - Varianta pentru imprimant Trimite acest articol unui prieten  prin email

Gigacalorie nulã ?

• un pietrean zice cã majorarea pretului la gigacalorie a fost decisã într-o zi, pe cînd avizul pentru asta a fost dat 14 zile mai tîrziu • primãria spune cã e o eroare de redactare si va face corectia necesarã

Un pietrean sesizeazã diferentele de date dintre majorarea pretului pe gigacalorie si data la care a fost obtinut avizul Autoritãtii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitãti Publice. Potrivit site-ului Primãriei Piatra Neamt, hotãrîrea luatã de Consiliul Local cu privire la modificarea pretului pe gigacalorie a fost datatã cu 12 iulie 2010 (ziua sedintei), în timp ce argumentatia, în spetã avizul ANRSC este datat cu 26 iulie 2010. Claudiu Pînzaru, pietreanul care a observat discrepanta, spune cã, din punctul sãu de vedere, hotãrîrea e nulã. „Cum se poate ca un Consiliu Local sã ia o hotãrîre (nr. 262), de majorare a gigacaloriei, pe data de 12.07.2010, iar avizul 3418438/MLM de la ANRSC este din data de 26.07.2010. De aici întelegem cã au fost alesi degeaba în consiliu toti consilierii locali. Hotãfrîrea este nulã“, spune omul, prezentînd si documentul primãriei, asa cum e prezentat pe pagina de internet. Într-adevãr, pietreanul are dreptate, iar primãria recunoaste acest lucru. Numai cã, spun oficialii pietreni, nu e nulã hotãrîrea, ci numai nitel gresitã la redactare. Pe principiul errare humanum est, reprezentantii municipalitãtii spun cã gigacaloria rãmîne cum s-a stabilit, iar greseala de scriere va fi reparatã. „Multumim pentru sesizare. În hotãrîrea de Consiliu Local nr. 262, din 12 iulie 2010, s-a strecurat o eroare de redactare, si anume avizul ANRSC nr. 3418438 a fost emis în data de 6 iulie 2010, deci anterior. Proiectul nr. 5, discutat în sedinta extraordinarã din data de 2 iulie 2010, cu privire la modificarea pretului gigacaloriei a fost retras, deoarece pentru a modifica tarifele trebuia mai întîi ca acestea sã fie aprobate de ANRSC, lucru care s-a întîmplat pe 6 iulie, si apoi aprobate prin HCL, lucru care s-a întîmplat pe 12 iulie. Vom face corectia pe site în zilele ce urmeazã“, au transmis cei de la serviciul Comunicare. Pînã una alta, e certã scumpirea gigacaloriei începînd cu aceastã lunã. Locato produce cu 311,66 lei fiecare gigacalorie, pret din care populatia suportã numai 177,17 lei, diferenta fiind asiguratã de bugetul local (10%) si bugetul de stat (45% subventionarea combustibilului).

Articol afisat de 1578 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(M. CONSTANTINESCU)
Adaug comentariul tu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective