Se mutã Taxele Pietrei
• directia va începe anul 2011 la fostul sediu al Bancorex • pe 3 si 4 ianuarie ghiseele vor fi închise • Pietrenii care vor sã scape de datoriile cetãtenesti din primele zile ale anului ce vine nu vor mai gãsi pe nimeni la sediul Directiei Taxe si Impozite de la garã. Directia primãriei se mutã în casã nouã încã de la sfîrsitul acestui an, urmînd ca în noul sezon fiscal sã fie functionalã pe strada Alexandru cel Bun, la fostul sediu al Bancorex, unde, pînã la etapa mall, functionau birourile Pasapoarte si Permise auto. „De la 1 ianuarie, Directia Taxe si Impozite locale se mutã la fostul sediu al pasapoartelor. Amplasarea la noul sediu este mai potrivitã pentru cã zona Gãrii este mai mult o zonã comercialã. De asemenea, noul sediu asigurã conditii mai bune pentru desfãsurarea activitãtii. Primãria detine o parte din clãdire si acolo se va muta directia de taxe. Nu am luat încã o decizie în privinta utilitãtii care va fi oferitã clãdirii de la garã. Totodatã, punctul de lucru al DTI de la blocul turn Ozana se desfiinteazã. Iar în zilele de 3 si 4 ianuarie ghiseele vor fi închise, pentru a se perfecta ultimele detalii ale mutãrii în noul sediu, asa încît rugãm cetãtenii sã nu se prezinte în zadar sã-si achite taxele locale“, spune viceprimarul Dragos Chitic. Cea mai mare dezamãgire o vor suferi pietrenii vîrstnici, care si-au fãcut o traditie personalã din a-si achita dãrile locale din primele zile de lucru ale noului an. Oficialitãtile pietrene îi asigurã pe acestia cã nu trebuie sã se îngrãmãdeascã la dat bani, cã vor beneficia de bonificatia de 10% si dacã-si plãtesc impozitele mai tîrziu. Totul e sã le achite pînã în ultima zi a lunii martie. ÃŽn altã ordine de idei, dãrile pietrenilor au fost modificate recent, prin hotãrîre de consiliu local, în special la nivelul taxelor speciale. Luna trecutã s-au introdus mai multe taxe cu adresabilitate specificã anumitor sectoare ale primãriei (urbanism, protectie civilã, situatii de urgentã, arhivã etc.), luna aceasta s-a renuntat la ele. Pentru îndepãrtarea unor erori strecurate în anexã, respectiv faptul cã nu s-au avut în vedere unele acte normative, pentru cã Biroul Autorizãri nu mai face activitãti de control la firme si PFA-uri, s-a renuntat la taxa de consultantã pentru înfiintarea întreprinderilor individuale, ce fusese stabilitã la 30 de lei. Totodatã, s-a abrogat taxa de obtinere aviz, 50 de lei, ce fusese instituitã la directia urbanism.
|