Tîrgnemteni supãrati pe E.On Moldova
• închiderea centrului de relatii cu publicul al E.On a stîrnit nemultumirea locuitorilor • primãria cere companiei reluarea serviciilor pentru populatie • Locuitorii din zona Tîrgu Neamt sînt extrem de nemultumiti de închiderea centrului de relatii cu publicul al E.On Moldova. Explicatia oficialã a fost cã nu îsi mai justifica existenta deoarece foarte multi abonati nu mai mergeau la ghisee, ci preferau sã apeleze Call Center-ul companiei pentru a obtine informatiile dorite. Mãsura a fost luatã începînd cu luna decembrie 2010, iar de atunci cei care aveau nevoie de avize, contracte ori alte documente au fost nevoiti sã se deplaseze la punctele de lucru din Piatra Neamt sau Iasi. O multime de oameni s-au plîns si conducerii primãriei, care a decis sã intervinã pentru ca centrul sã-si reia activitatea cu publicul. Administratia a trimis o adresã companiei E.On Energie România, dar rãspunsul nu a fost pe mãsura asteptãrilor, asa cã s-a insistat. Situatia a fost adusã si la cunostinta Autoritãtii Nationale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRDE), informînd-o si despre dezamãgirea provocatã de rãspunsul E.On în care se vorbeste de constatarea ineficientei pãstrãrii unui program de functionare, cu toate cã s-a precizat cã sînt nenumãrate plîngeri si solicitãri din partea cetãtenilor pentru ca acest serviciu sã nu fie desfiintat. „Scopul real al desfiintãrii acestor servicii este de fapt directa economie financiarã efectuatã de compania mentionatã prin neplata unor functionari la punctul de la Tîrgu Neamt“, se aratã în adresa primãriei cãtre ANRDE, în care se mai mentioneazã cã „la centrul de distributie E.On Moldova din Tîrgu Neamt sînt 37.000 de abonati casnici, 2.600 de mici consumatori si 55 de mari consumatori care trebuie sã înfrunte aceastã mãsurã inumanã, ilegalã, jignitoare si umilitoare. Pentru a li se presta aceste servicii vitale, cetãteni ce au diferite dizabilitãti, pensionari sau salariati trebuie sã efectueze deplasarea la Piatra Neamt si Iasi - conform multitudinii de sesizãri ajunse la Primãria Tîrgu Neamt - parcurgînd distante între 60 si 120 km. Cetãtenii trebuie sã facã fatã atît financiar suplimentar cheltuielilor planificate, cît si stresului continuu de a apela telefonic noul serviciu Contact Center si Call Center“, se aratã, printre altele, în adresele semnate de primarul Decebal Arnãutu.
|