Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Mai 2013
LMMJVSD
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 24 Mai 2013
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email

Fiscul trece la posta electronic�

De luna viitoare contribuabilii nemteni vor putea primi prin posta electronic� documetele emise de Fisc. „Posta electronic� securizat�“ este un serviciu care va fi testat �n urm�toarele patru luni, iar �n functie de reactia beneficiarilor, sistemul poate functiona si pe viitor. „Agentia National� de Administrare Fiscal� implementeaz� de la 1 iunie serviciul «Posta electronic� securizat�», care va permite contribuabililor s� primeasc� pe e-mail documentele emise de Fisc. Serviciul va fi testat timp de patru luni, timp �n care contribuabilii �nregistrati cu un certificat digital la Fisc vor primi «ï¿½nstiintarea privind stingerea creantelor fiscale» si pe e-mail, nu doar prin posta obisnuit�“, a declarat Cristina Ionescu, purt�tor de cuv�nt al Directiei Generale a Finantelor Publice Neamt. La expirarea termenului de testare a sistemului, ANAF intentioneaz� s� armonizeze cadrul legislativ pentru transmiterea si altor documente prin intermediul serviciilor electronice. Tot pe viitor contribuabilii ar putea avea drept s� aleag� dac� vor s� primeasc� documentele prin e-mail sau doresc s� p�streze modalitatea de transmitere actual�, prin post�. Serviciul care va permite primirea actelor prin posta electronic� va fi disponibil pentru testare doar pentru cei care detin un certificat digital de semn�tura electronic�, �nregistrat la Fisc. Documentul emis de ANAF va fi transmis pe e-mailul cu care s�nt �nregistrati la organul fiscal, respectiv e-mailul asociat acelui certificat de semnatur� electronic�. S-a impus conditia de a avea un certificat digital tocmai pentru a se putea garanta un grad mare de securitate si protectie a datelor, deoarece documentele transmise prin posta electronic� contin informatii numai pentru agentul economic. Actele emise de Fisc si transmise on line prin posta electronic� vor fi semnate digital de ANAF, astfel �nc�t contribuabilii s� aib� siguranta c� documentul primit este autentic si provine de la autoritatea fiscal�. Noul serviciu are drept scop �mbun�t�tirea comunic�rii cu contribuabilii. Pe de o parte se faciliteaz� accesul acestora la informatiile autentice detinute de ANAF, printr-un canal electronic standardizat si securizat, iar pe de alt� parte se elimin� costurile si timpul consumate cu imprimarea si transmiterea informatiei pe h�rtie. Comunicarea electronic� a actelor administrativ-fiscale este doar unul dintre serviciile prin care ANAF continu� procesul de modernizare si adaptare la noile tehnologii, institutia lans�nd mai multe facilit�ti online pentru contribuabili.

Articol afisat de 1296 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Gabi MUNTEANU)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective