Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
RSS News Feed - Monitorul de Neamt Retele Sociale si RSS
RSS - Monitorul de Neamt
Calendar- Arhiva de Stiri August 2007
LMMJVSD
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Monitorul Neamt
 Judetul Neamt
 rochii.ro
 fantastic.ro
 culise.ro
 grazie.ro
 odeon.ro
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 2 August 2007
Tipăreste articolul - Varianta pentru imprimantă Trimite acest articol unui prieten  prin email

17 milioane pentru trei nopti fierbinti

O femeie de 58 de ani, din Tîrgu Neamt, se luptă din răsputeri să acopere o factură către Romtelecom în valoare totală de peste 17 milioane de lei vechi. Debitul datează din urmă cu doi ani, cînd de la postul său telefonic au fost efectuate nu mai putin de 41 de convorbiri, aproape toate în timpul noptii. Cînd a primit factura, Maria Ilinca a înlemnit. Desi acesta se jură că nu din locuinta ei ar fi plecat apelurile, totusi a achitat către operatorul de telefonie fixă o bună parte din datorie. „Factura telefonică este pentru perioada 10 iulie-9 august 2005. Atunci nu eram acasă decît eu si sotul meu, Constantin Ilinca, de 66 de ani. Nepotica mea de 11 ani, care de regulă stă la noi, în acea perioadă era plecată la ceilalti bunici. Afirm cu toată răspunderea că aceste convorbiri nu au fost efectuate de mine si nici de sotul meu si nu am nici un fel de explicatie cum au apărut pe factura noastră. În perioada imediat următoare, un timp am avut telefonul restrictionat, în sensul că nu am mai putut decît să primim apeluri, nu să si efectuam, apoi postul telefonic a fost suspendat“, a declarat cu ochii în lacrimi Maria Ilinca. Dincolo de explicatiile femeii rămîn cele 41 de convorbiri la liniile erotice care au fost efectuate în numai trei zile, în perioada 30, 31 iulie si 1 august 2005. De fapt este vorba de o zi si două nopti. Numai pe 31 iulie s-a vorbit ziua, restul apelurilor fiind între ora zero si 5.30 dimineata. De mentionat este faptul că cele mai multe dintre apeluri au mai putin de un minut, 30-40 de secunde, dar există convorbiri si de 20 de minute sau un sfert de oră. Patru astfel de apeluri sînt succesive si însumează în total peste o oră, de la ora 2.52, pînă la 3.55 în dimineata zilei de 30 iulie 2005. În total, cele 41 de convorbiri valorează peste 400 de euro, adică 17, 4 milioane de lei vechi, pentru că mai era si abonamentul. „Numai eu am pensie, de 3,6 milioane de lei, iar sotul meu nu. Am auzit că dacă nu plătesti, vin si-ti iau tot ce ai prin casă. Am făcut cum am putut si pînă acum am achitat 9,5 milioane de lei. Credeam că plătisem jumătate, dar pentru că s-au mai adăugat penalităti, am aflat că mai am de plată încă 12 milioane de lei. Mi-am dat interesul, doi ani am plătit cît am avut, dar nu mai pot. Nu mai stiu ce să fac, cum să scap din această situatie“, a adăugat plină de năduf Maria Ilinca.

Situatia putea fi evitată prin restrictionarea cu parolă

Deocamdată, proprietarul rămîne bun de plată si, oficial, si-a asumat debitul, fiindcă l-a plătit fără să-l conteste. De aceeasi părere este si purtătorul de cuvînt al Romtelecom, care exclude posibilitatea ca altcineva din exteriorul locuintei să fi efectuat convorbirile fierbinti. „Verificările efectuate au demonstrat că toate apelurile contestate de titular au fost efectuate din locuinta acestuia. Practic, nu au existat urme de conexiuni clandestine. Implicarea Romtelecom este strict legată de asigurarea suportului tehnic pentru astfel de servicii, oferind doar posibilitatea de interconectare pe reteaua proprie de cabluri. Situatia neplăcută ar fi fost evitată dacă titularul ar fi folosit serviciul de restrictionare cu parolă. Toti abonatii Romtelecom conectati în centrale digitale Alcatel beneficiază de serviciul de restrictionare cu parolă a apelurilor de plecare, în cadrul abonamentului pentru linia telefonică, iar titularul postului telefonic poate avea control deplin asupra convorbirilor efectuate de el si membrii familiei sale. Referitor la debitul pe care fostul nostru client îl are, precizăm că Romtelecom recuperează sumele neachitate apelînd la firme specializate. Fostul nostru client poate negocia cu firma recuperatoare plata esalonată a sumei restante. În cazul neplătii, sumele restante vor fi recuperate pe cale juridică“, a declarat Mihaela Druică, purtător de cuvînt al Romtelecom Bacău.

Articol afisat de 1120 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Gabi MUNTEANU)
Adaugă comentariul tău la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu există nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Premium UK domain names
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totalĂŁ sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective