Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Aprilie 2009
LMMJVSD
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 14 Aprilie 2009
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email

Romascanii au unde reclama E.On

Clientii companiilor E.On Gaz România si E.On Moldova Furnizare din Roman au acum la dispozitie un birou unic pentru accesarea serviciilor de furnizare de gaze naturale si electricitate. Aici clientii pot solutiona o gamã variatã de probleme de naturã contractualã, tehnicã sau de facturare si sã se informeze privind serviciile oferite de cele douã companii. Noul Centru de relatii cu clientii este situat pe strada Alba-Iulia, la nr. 12, iar programul de functionare este de luni pînã vineri între orele 9-17. „Orientarea cãtre clienti este o prioritate pentru companiile E.On si putem spune cã si în România am fãcut multe în acest sens. Schimbãrile organizatorice întreprinse pînã acum ne permit sã ne concentrãm asupra nevoile clientilor nostri. Mai avem însã multe de fãcut pentru ca toate serviciile noastre sã ajungã la standardele de calitate pe care ni le dorim cu totii. Deschiderea Centrului de Relatii cu Clientii de la Roman, alãturi de celelalte cinci centre modernizate pînã acum în Moldova, reprezintã pasi importanti fãcuti de noi pentru oferirea de servicii la standardele Grupului E.On si în România“, a declarat Frank Hajdinjak, directorul general al E.On România. Prin deschiderea noului Centru de relatii cu clientii de la Roman, E.On continuã programul de modernizare a centrelor de relatii cu clientii comune din Moldova. Acest program a fost demarat în urmã cu 3 ani si are ca scop asigurarea unei bune functionalitãti în relatia cu consumatorii de gaze naturale si energie electricã.
Primele centre de relatii cu clientii comune de energie electricã si gaze naturale au fost deschise începînd cu anul 2006 la Bacãu, Iasi, Suceava, Piatra Neamt si Onesti. În perioada urmãtoare se va deschide si la Botosani un centru de relatii cu clientii comun. E.On va moderniza toate centrele de relatii cu clientii din România, astfel încît consumatorii de energie sã fie serviti rapid si eficient, într-un climat cordial. Totodatã, se va urmãri diversificarea în continuare a serviciilor si modalitãtilor de comunicare cu clientii în functie de necesitãtile acestora.

Articol afisat de 2556 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(S. TÃRNÃ, C. CALIMAC)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Economie Stiri Economie
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri Opinii Stiri Opinii
Stiri Alte Titluri Stiri Alte Titluri
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective