E-ON, pana si autoturismul „sabotor“
• timp de peste cinci ore locuitorii mai multor cartiere din Roman n-au avut energie electricã • remedierea a trebuit realizatã la nouã posturi de transformare • interventia echipelor E-ON a fost întîrziatã de un autoturism parcat în dreptul usilor de acces de la un post de transformare • O panã de curent a lãsat miercuri, 11 august, sute de romascani fãrã energie electricã, timp de cinci ore. ÃŽn jurul orei 13, o parte din locuitorii din cartierul Favorit, centrul orasului si zona Pietonalului Stefan cel Mare au avut de asteptat peste 5 ore pînã la remedierea defectiunii. Echipele E.ON au lucrat continuu pentru rezolvarea problemelor apãrute, dupã ce în reteaua de distributie a energiei electrice au fost identificate o serie de defectiuni, iar alimentarea cu energie electricã a trebuit restabilitã pentru nouã posturi de transformare a energiei electrice din Roman. Dacã initial lucrãtorii E-ON au estimat initial cã furnizarea energiei electrice va fi reluatã cãtre toti clientii în jurul orei 16, echipele E.ON au anuntat un nou termen de remediere a problemelor din retea. Astfel, furnizarea energiei electrice a fost reluatã în jurul orei 18. „Miercuri 11 august, în jurul orei 13, în reteaua de distributie a energiei electrice din Roman a avut loc un incident care a afectat alimentarea cu energie electricã a consumatorilor din zonele Pietonal Stefan cel Mare, Victor Hugo, Cuza Vodã, Panaite Donici, Alexandru cel Bun din municipiul Roman. Incidentul a fost cauzat de defectiunile înregistrate la un echipament dintr-un post de transformare si la un cablu subteran de energie. Echipele E.ON Moldova Distributie au intervenit pentru remedierea avariilor, alimentarea cu energie electricã fiind reluatã treptat pînã la orele 18 pentru toti consumatorii afectati de acest incident. Precizãm cã interventia echipelor noastre a fost întîrziatã de un autoturism parcat în dreptul usilor de acces de la un post de transformare. Regretãm disconfortul produs consumatorilor de acestã întrerupere în alimentarea cu energie electricã si îi asigurãm cã echipele E.ON Moldova Distributie au intervenit cu promptitudine“, a mentionat Sorin Munteanu, purtãtor de cuvînt în cadrul E.ON Moldova Distributie. Mentionãm faptul cã, în Pietonalul Stefan cel Mare si pe strada Cuza Vodã se aflã sediile mai multor societãti comerciale a cãror activitate a fost practic „paralizatã“ în orele de vîrf, timp în care neavînd curent electric nu au avut nici o posibilitate de transfer de date care au afectat în mod direct nu doar angajatii ci si clientii acestor societãti. Din pãcate, scuzele nu tin loc de recuperare a timpului si pînã la urmã a banilor pierduti, iar în ce priveste acuzele... acestea apar la fiecare panã de curent, însã cine le verificã?
|