Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri August 2015
LMMJVSD
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 5 August 2015
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email

Functionari indolenti si insolenti

• 162 de persoane au rãspuns chestionarelor lansate de cãtre administratia publicã localã din Roman • aproape jumãtate dintre repondenti au consemnat cã functionarii sînt indiferenti, expeditivi sau nepoliticosi •

Aproape jumãtate dintre romascanii care au decis sã completeze chestionarele referitoare la aprecierea activitãtii angajatilor primãriei municipiului, în al doilea trimestru al acestui an, au consemnat cã functionarii sînt indiferenti, expeditivi sau nepoliticosi. În intervalul amintit, 57 de persoane au decis sã îsi exprime opiniile în cadrul sondajului de opinie organizat de cãtre autoritãti, ridicînd la 162 numãrul total al repondentilor pe tot parcursul anului. Astfel, în urma analizei datelor din perioada aprilie - iunie, a reiesit cã 91,1% dintre cei care au rãspuns întrebãrilor sînt persoane active, cu vîrsta cuprinsã între 18 si 60 de ani, 56,1% fiind bãrbati. Peste 90% dintre repondenti s-au adresat Primãriei Roman în acest an, fie pentru obtinerea de informatii, fie pentru rezolvarea altor chestiuni. 57,9% dintre cei care au avut treabã la primãrie au asteptat mai putin de 30 minute pentru a li se rezolva problema. Din acestia, 28,1% au spus cã au asteptat mai putin de un sfert de orã. Alti 17,5% au asteptat între 30 si 60 de minute, în timp ce 19,35% sustin cã au stat peste o orã. Pentru a lua legãtura cu angajati ai primãriei, peste 68,5% au preferat sã vinã la sediul institutiei, 12,3% au folosit una dintre adresele de e-mail, 8,8% au dat un telefon, iar peste 10% nu au rãspuns la aceastã întrebare. În ceea ce priveste atitudinea functionarilor, 54,4% dintre cei chestionati considerã cã angajatii au fost politicosi si serviabili, 21,1% cã au fost indiferenti si expeditivi, iar 22,9% cã functionarii au fost nepoliticosi. Aproape 95% dintre respondenti au sustinut cã nu li s-au cerut foloase necuvenite pentru rezolvarea solicitãrilor. În acelasi timp, aproximativ 67% sînt multumiti sau foarte multumiti de relatia cu administratia localã, în general, si aproape 67% se declarã multumiti si de rãspunsul primit de la primãrie. În ceea ce priveste sesizãrile, 57,9% s-au declarat multumiti si foarte multumiti de rãspuns si atitudine.
Acest proces de sondare a opiniei publice a demarat la începutul anului, pentru a afla pãrerea romascanilor despre activitatea functionarilor publici din cadrul institutiei. Chestionarul a fost publicat pe site-ul institutiei si poate fi completat online sau la Biroul Unic din institutie, pînã la finele acestui an, datele urmînd sã fie analizate trimestrial.

Articol afisat de 2083 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Tudor CIOBOTARU)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective