Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
RSS News Feed - Monitorul de Neamt Retele Sociale si RSS
RSS - Monitorul de Neamt
Calendar- Arhiva de Stiri Octombrie 2008
LMMJVSD
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Monitorul Neamt
 Judetul Neamt
 rochii.ro
 fantastic.ro
 sarcasm.ro
 helen.ro
 cojoc.ro
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 13 Octombrie 2008
Tipăreste articolul - Varianta pentru imprimantă Trimite acest articol unui prieten  prin email

Consiliul Judetean pregăteste terenul pentru administratorul public

• consilierii judeteni au aprobat documentatia în baza căreia administratorul public va fi selectat, îsi va desfăsura activitatea si îsi va încheia mandatul

Organigrama Consiliului Judetean se va mări în perioada următoare, astfel încît printre angajatii institutiei să-si facă loc si administratorul public. Deocamdată nu se stie cînd va avea loc concursul pentru selectarea unei persoane care să corespundă necesitătilor, dar s-a pus la punct cadrul legal în baza căruia acest post să se înfiinteze, atributiile si desfiintarea. „Functia de administrator public a fost introdusă în scopul profesionalizării administratiei locale, prin eficientizarea serviciilor oferite cetătenilor“, a declarat Vasile Pruteanu, presedinte al CJ Neamt. În baza unui contract de management încheiat cu presedintele CJ, administratorul public poate să îndeplinească atributii de coordonare a aparatului de specialitate sau a serviciilor publice de interes judetean. Astfel, în functie de numărul si importanta atributiilor delegate, administratorul poate organiza, coordona si gestiona activitatea CJ, poate participa si poate fi consultat în procesul de alocare a resurselor materiale, financiare, umane si informationale. Numirea în functia de administrator public se realizează în urma unui concurs.
Aspirantul la această functie trebuie să fie român, să aibă diplomă de licentă, cursuri postuniversitare sau master în domeniul administratiei publice sau management public, cinci ani vechime în specialitatea studiilor, trei ani vechime în conducere, cel putin doi ani experientă în administratia publică. Ocupantul functiei trebuie să nu fi făcut politie politică si nici puscărie pentru săvîrsirea unei infractiuni de serviciu sau în legătură cu serviciul.

Articol afisat de 1873 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Simona TĂRNĂ)
Adaugă comentariul tău la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu există nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Premium UK domain names
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totalĂŁ sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective