Numere noi de urgentã la E-On Gaz
• 0265/200.928 sau 0800.800.928 sînt la dispozitia consumatorilor pentru a chema echipele de interventie • Nemtenii care sesizeazã probleme la instalatiile de gaz pot apela serviciile echipelor de interventie ale furnizorului de pe douã noi numere de telefon: 0265/200.928 sau 0800.800.928. E-On Gaz Distributie a pus în functiune un centru modern de gestionare a apelurilor de urgentã. Acesta asigurã un grad mai mare de operativitate în preluarea sesizãrilor si în interventia pentru situatiile de urgentã care se pot întîlni în domeniul gazelor naturale. De la cea mai micã bãnuialã de scãpãri de gaze pînã la alte evenimente care implicã prezenta celor de la gaz, cele douã numere de telefon unice stau la dispozitia clientilor, indiferent de localitatea de domiciliu. 0265/200.928 este numãr taxabil cu tarif local în reteaua Romtelecom si tariful obisnuit al celorlalti operatori. 0800.800.928 este numãr gratuit, apelabil din principalele retele de telefonie fixã si mobilã. „Prioritatea grupului E-On Gaz în România este exploatarea retelelor de gaze naturale în conditii de maximã sigurantã. De aceea activitãtile de investitii în reabilitarea retelei de gaze, de verificare periodicã a retelelor de distributie si a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, precum si cele de interventie la solicitãrile consumatorilor de gaze naturale urmãresc realizarea acestui obiectiv“, spun oficialii E-On Gaz. Un pas important, adaugã ei, este introducerea acestor numere de urgentã, pentru ale cãror linii s-au investit initial vreo 300.000 de euro, iar valoarea finalã a lucrãrilor la centrul de apeluri s-a oprit pe la 700.000 de euro. „Acest centru reprezintã un pas important în îmbunãtãtirea calitãtii serviciilor noastre întrucît permite servicii de interventie prompte la solicitãrile consumatorilor. ÃŽn acelasi timp, permite optimizarea continuã a proceselor tehnice specifice operãrii si asigurãrii mentenantei sistemului de distributie prin documentarea corectã si eficientã a stãrii acestuia“, declarã Dan Morari, directorul general al E-On Gaz Distributie.
Centrul de apeluri de urgentã are nu doar aparaturã, ci si personal instruit astfel încît pot fi preluate toate sesizãrile simultan, dupã care sînt transmise spre echipele de interventie. Ca sã fie siguri cã treaba merge bine, cei de la gaz vor tine centrul operational non-stop, iar echipele de interventie vor rãspunde la toate solicitãrile, pentru toti locuitorii din cele peste o mie de localitãti care sînt în aria de competentã a E-On Gaz.
|