„Carul înaintea boilor“, la UPC, TV-cablu Bicaz
• localnicii vor sã-si plãteascã abonamentul dar nu pot pentru cã nu le-au fost emise facturi • în schimb, au primit notificãri cã vor fi deconectati • Bicãjenii, beneficiari ai serviciilor UPC, respectiv cei racordati la TV-cablu, sînt dezorientati privind plata acestei utilitãti informationale. Si asta, deoarece de trei luni de zile nu le-a mai parvenit, conform obiceiului, din partea UPC nici o facturã pe baza cãreia sã-si achite datoria fatã de firma furnizoare. Mai mult, în loc de facturi bicãjenii s-au trezit recent cu cîte o notificare prin care au fost somati cã dacã nu-si achitã facturile vor fi deconectati de la reteaua TV-cablu. „Dorim sã vã informãm cã plata pentru factura scadentã la data de 6.09.08 nu a fost încã înregistratã în contul UPC, deschis la BT, Sos. Victoriei, Ag. Dorobanti. ÃŽn cazul în care plata nu va fi înregistratã pînã la data de 03.10.08, în contul mentionat, serviciile de care beneficiati vor fi deconectate“, se aratã în notificarea primitã prin postã. Se pare însã cã de astã datã administratia UPC a pus carul înaintea boilor, deoarece cînd omul a mers la bancã cu banii într-un buzunar si notificarea-n celãlalt, avea sã afle cã din moment ce nu posedã facturã nu poate sã plãteascã. „Este inexplicabil ce se întîmplã. Eu merg sã plãtesc, dupã cum spune notificarea si nu pot pentru cã n-am facturã. Numai în România se poate întîmpla asa ceva“, a declarat Mihai Apopei din Bicaz, nervos peste poate de faptul cã a pierdut timpul la coadã la bancã. Mai mult, dacã ai curiozitatea sã afli unele explicatii ceva mai pertinente la apelul telefonic trecut în aceeasi notificare, ai surpriza sã astepti pe putin 10-15 minute în telefon în compania robotului, ce nu mai pridideste cu scuzele de rigoare. „Am dorit sã aflãm mai multe amãnunte pe tema plãtii facturii si am crezut cã-nebunesc. Am dat telefon pe la 9 si-am stat vreo 10 minute sã ascult robotul. Am revenit pe la 14, considerînd cã-i o orã mai potrivitã si acelasi lucru. Este bãtaie de joc“, a spus acelasi Mihai Apopei. Acelasi lucru ni s-a întîmplat si nouã, ce ne-am încercat norocul sã aflãm o lãmurire în plus. De mentionat cã majoritatea utilizatorilor de servicii UPC din Bicaz sînt pensionari. Grija lor de a-si plãti dãrile cu regularitate este cu atît mai stringentã cu cît valoarea pensiilor nu le permite amînãri nejustificate. Ori în acest caz s-au adunat deja trei luni de platã.
|