Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Ianuarie 2009
LMMJVSD
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 21 Ianuarie 2009
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email

Brand-ul de Tîrgu, croit cu 6 miliarde vechi

• Primãria Tîrgu Neamt doreste sã acceseze o finantare de 5, 7 miliarde de lei vechi pentru realizarea unui brand turistic local •

Primãria Tîrgu Neamt a depus curînd spre finantare, din fonduri structurale, un proiect de promovare a produsele turistice ale zonei, în scopul atragerii unui numãr mai mare de vizitatori. Proiectul a fost intitulat „Valea Ozanei... mit si legendã“, iar din valoarea totalã de 573. 342 de lei noi, ar urma ca 9. 636 lei sã fie suportati din bugetul local, suma reprezentînd contributia solicitantului la cheltuielile eligibile. Primarul Decebal Arnãutu a notat în expunerea de motive anexatã la proiectul de hotãrîre faptul cã zona turisticã Tîrgu Neamt are rolul de placã turnantã a cãilor rutiere si a turismului, asigurînd legãtura cu mãnãstirile nemtene si cu cele din nordul Moldovei, cu numeroase locuri si localitãti istorice, cu Lacul Izvorul Muntelui, masivul Ceahlãu si Cheile Bicazului, sau cu statiunile Durãu si Bãltãtesti. Cu toate cã arealul Tîrgu Neamt are un imens potential cultural-istoric, zona se confruntã cu o serie de constrîngeri, cum ar fi slaba valorificare a potentialului turistic, lipsa materialelor de promovare a obiectivelor turistice, nivelul scãzut al gradului de ocupare a unitãtilor de cazare din zonã, cu fluctuatii majore de la an la an, perioada scurtã de sedere a turistului în zonã reflectatã prin indicele de utilizare a capacitãtii de cazare în functiune.
Prin implementarea proiectului se vor realiza mai multe materiale si actiuni de promovare a turismului, începînd de la un brand turistic local, constînd într-un nume si logo sugestive. Viceprimarul Iftime Petrariu considera ca fiind cele mai reprezentative pentru Tîrgu Neamt Casa Memorialã Ion Creangã si Cetatea Neamtului, astfel cã acestea se vor regãsi probabil si în viitorul brand al orasului. Dacã se va obtine finantare, se vor tipãri 1. 000 de ghiduri turistice color, bilingv (românã si englezã), avînd minim 80 de pagini. Se vor realiza si 5 versiuni electronice ale ghidului, în limbile românã, englezã, germanã, francezã si italianã. Sînt prevãzute si douã bannere verticale si unul orizontal, precum si un film de prezentare a arealului turistic Tîrgu Neamt, pe 1. 000 de DVD-uri. De asemenea, vor fi fãcute 3. 000 de pliante de promovare a produselor specifice, vor fi distribuite pe diverse cãi alte 1. 000 de seturi de materiale, iar 10. 000 de inserturi publicitare vor ajunge la publicul larg prin intermediul unui cotidian sau revistã cu distributie nationalã. Se va crea un portal de promovare a arealului turistic Tîrgu Neamt, în limbile românã, englezã, germanã, francezã si italianã. ÃŽn plus, se doreste o participare la Tîrgul de Turism al României, precum si realizarea unui studiu de evaluare a impactului campaniei. Se asteaptã ca dupã implementarea proiectului sã creascã cu 22% numãrul de sosiri în structurile de primire turisticã din zonã, iar durata medie de sedere sã creascã cu minim 20%, la fel si nivelul de utilizare a capacitãtii de cazare în functiune.

Articol afisat de 1858 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Ramona AANEI)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Ad�ugat de das Reich la data 21.01.2009 06:58
vai cata originalitate
Combinatia "mit si/ sau legenda" e prafuita, imbecila si nu spune nimic despre ce este in zona. serviciile de kkt, pensiunile mizerabile, mancarea proasta si prost gatita, incetineala exasperanta cu care se misca nespalatele numite chelnerite, nu se vor schimba cu DVD-uri, cataloage electronice si tiparituri de 2 bani. Brand nu inseamna numai logo sau vizibiliate. brand inseamna experienta. si ce experiente am avut in Piatra neamt..... am vizitat mall-ul primariei - o rusine cu boratura aia de superacvariu plin de mastic si pesti morti. ce mizerie si tziganie am vazut sus pe partie.... scarnciobe puse fata in fata cu budele mobile. 2 aurolaci care cerseau si unul se pisha in fata copiilor. gheretele alea din lemn si plastic care faceau ceai cu apa luata nu stiu de unde. o posirca de vin fiert la 5 lei paharul cand e 7 lei PET-ul de 1.5L. Aveti doua locuri decente in Piatra - Tequilla si Gatsby. in rest sunteti zero. Zero Kelvin nu Celsius. si sa nu uit - noroc ca a nins cand trebuia!
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri Opinii Stiri Opinii
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective