Reteta electronicã ce a fost introdusã de la începutul acestei luni pentru a fi utilizatã de medici si farmacisti a început cu stîngul, fie pentru cã programul informatic nu a mers cum trebuie, fie pentru cã medicii s-au temut sã utilizeze acest nou formular. Pentru a veni în sprijinul celor care au tot felul de probleme tehnice sau încã nu au înteles cum trebuie sã procedeze, Casa de Asigurãri de Sãnãtate Neamt a anuntat cã pune la dispozitie tuturor celor care au nevoie un serviciu, denumit call-center, unde se vor oferi toate informatiile necesare. Acest numãr de telefon este de la departamentul IT al institutiei si de la departamentul farmacii, iar cei interesati trebuie sã apeleze prin centralã dupã care sã cearã la aceste servicii. Cei care aleg calea mai scurtã, pot opta pentru informatii prin intermediul postei electronice. Furnizorii pot adresa întrebãri la adresa:
[email protected], între orele 8 - 20 si seful CJAS sustine cã oamenii vor primi în scurt timp un rãspuns. „Am înfiintat acest call-center tocmai pentru a veni în ajutorul celor care au diverse dificultãti. Sperãm ca astfel sã lãmurim toate problemele, iar cei care ne vor consulta vor primi rãspunsurile cît mai repede si complet. Ne dorim foarte mult ca reteta electronicã sã fie implementatã rapid, existînd astfel avantaje si pentru pacienti, dar si pentru sistemul sanitar“, a declarat Valericã Frãtilã, presedintele CJAS Neamt. Reteta electronicã poate fi utilizatã de la începutul acestei luni, dar pînã la finele acestui an medicii pot opta fie pentru aceasta, fie pentru vechile formulare. De la 1 ianuarie 2013 reteta cu cod de bare va fi obligatorie.