Verdict BRAT: „MONITORUL“, LIDER
• „Monitorul“ a avut cel mai mare tiraj în zona Roman • datele pot fi consultate la adresa www.brat.ro • Cotidianul „Monitorul“ a devenit lider autoritar de piata, în municipiul Roman si zona, conform Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), institutia care se ocupa, la nivel national, de supervizarea si certificarea modului în care mass-media este prezenta în viata comunitatii. Mai mult decît atît, cotidianul se înscrie pe o linie ascendenta în ceea ce priveste vînzarile si abonamentele, dovada a faptului ca seriozitatea actului editorial, promptitudinea în relatiile cu societatea civila, corectitudinea fata de clientii de publicitate si dezvoltata retea de mica publicitate v-au convins ca va meritam tot interesul. Astfel, conform ultimelor date centralizate de prestigiosul institut bucurestean, referitoare la primele sase luni pe anul în curs, „Monitorul“ a trecut clar în fata principalului ziar concurent pe piata locala, „Ziarul de Roman“. De altfel, principalii indicatori, anume „tirajul mediu lunar pe aparitie“ si „media lunara de copii difuzate“ au înregistrat un trend ascendent, începînd din februarie, continuînd cu martie, pentru ca, spre finalul perioadei de referinta, sa se ridice din nou. Astfel, în cea mai buna luna din punctul de vedere al tirajului (martie, n. red.) „Monitorul“ a emis 1.562 de exemplare. Cea mai buna difuzare (1.419 ziare ajunse, efectiv, la cititori, n. red.) si, implicit, cel mai mic numar de exemplare retur au fost în iunie cînd, zilnic, am trimis pe piata, în medie, peste 1.500 de ziare. De cealalta parte, însa, principala publicatie concurenta, „Ziarul de Roman“, s-a înregistrat pe un trend descendent începînd cu mai si iunie, fara sa reuseasca, în nici o luna din cele sase, sa aiba tirajul mediu lunar pe aparitie mai mare de 1.500 de bucati (ceea ce „Monitorul“ a reusit, constant, începînd din martie, n. red.). BRAT a anuntat, public, pe site-ul propriu, www.brat.ro, ca „Ziarul de Roman“ a reusit, în mai si iunie, sa difuzeze 1.077, respectiv 1.049 exemplare, la tiraje de 1.248, respectiv 1.223 exemplare. Un calcul simplu arata ca, în aceste ultime luni, „Monitorul“ a devansat cu 25% concurenta. Iar cum de la primul numar „Monitorul“ si-a propus sa fie în slujba cititorilor, cresterea de tiraj si pozitia de lider ne onoreaza deoarece dovedesc faptul ca mesajul nostru a fost corect receptat de catre dumneavoastra. ÃŽncrederea pe care ne-ati aratat-o a influentat si colaborarea cu clientii interesati sa-si promoveze produsele si serviciile prin intermediul ziarului nostru. Acestia au înteles ca Monitorul reprezinta solutia logica si evidenta pentru a se face cunoscuti pentru cît mai multi dintre romascani. Alegerea corecta este atît a lor, cît si a dumneavoastra.
FOTO: BRAT arata clar: „Monitorul de Roman“ si-a depasit concurenta
|