Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Noiembrie 2006
LMMJVSD
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 18 Noiembrie 2006
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email
Tepe cu asigurãri?

Tepe cu asigurãri?

Inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Neamt au prezentat rezultatele unui control efectuat în perioada 25-31 octombrie la cinci unitãti din judet care încheiau, printre altele, contracte financiare la distantã, descoperind o serie de nereguli. Plecînd de la informatiile prezentate pe siturile agentiilor respective, din care reieseau cã pot fi accesate credite, asigurãri on-line - RCA, carte verde, asigurãri de locuinte, asigurãri medicale de cãlãtorie, asigurãri de viatã si pensie, angajatii au trebuit sã „descîlceascã“ destul neconcordante. Astfel, în contractele de asigurare si cele de credit, informatiile înscrise nu cuprindeau unele date obligatorii, conform prevederilor în domeniu. Printre omisiuni, cele mai importante au fost: denumirile furnizorului, forma de organizare, activitatea principalã a acestuia, adresa sediului, precum si modul în care poate fi contactat. S-a mai constatat cã în cazul a patru dintre societãti, unde activitatea s-a derulat prin intermediari, nu au fost prevãzute informatii legate de denumirea intermediarilor, domiciliul acestora sau numerele de telefon. Pentru contractele de asigurare de viatã sau de pensii, documentele în cauzã îsi începeau valabilitatea fãrã sã fie puse la dispozitia consumatorilor înainte de data semnãrii cererilor. Astfel, clauzele contractuale nu erau cunoscute. Inspectorii au mai constatat cã, în cazul asigurãrilor on-line, informatiile erau mult mai limitate, nefiind trecute pe site-uri caracteristicile fiecãrui tip de asigurare, iar beneficiarii erau obligati sã-si înscrie toate datele personale, chiar si în cazurile în care doar doreau sã afle informatii referitoate la aceste servicii financiare. De asemenea, consumatorul nu afla, înaintea încheierii unui contract la distantã, informatii privind cãile de solutionare a litigiilor dintre pãrti, asa cum sînt acestea stipulate în actul normativ ce reglementeazã serviciile financiare la distantã. Ca mãsuri, inspectorii OJPC au dat patru avertismente si un termen de remediere a deficientelor.

Articol afisat de 1808 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Dumitru IUSTIUC)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Social Stiri Social
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri Eveniment cultural Stiri Eveniment cultural
Stiri Politica Stiri Politica
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective