Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
RSS News Feed - Monitorul de Neamt Retele Sociale si RSS
RSS - Monitorul de Neamt
Calendar- Arhiva de Stiri Iunie 2007
LMMJVSD
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Monitorul Neamt
 Judetul Neamt
 rochii.ro
 fantastic.ro
 sarcasm.ro
 helen.ro
 cojoc.ro
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 5 Iunie 2007
Tipćreste articolul - Varianta pentru imprimantć Trimite acest articol unui prieten  prin email
Traficul greu din Tīrgu Neamt, īn discutii la Ministerul Transporturilor

Traficul greu din Tīrgu Neamt, īn discutii la Ministerul Transporturilor

• proiectul soselei de centura necesita o investitie de 371 miliarde de lei vechi

Varianta ocolitoare pentru devierea traficului greu din Tīrgu Neamt va ajunge, astazi, 5 iunie, pe masa de lucru a comisiei tehnice din cadrul Ministerului Transporturilor, conform declaratiei primarului Decebal Arnautu. Acesta a afirmat ca a primit informatia de la Vlad Marcoci, presedintele Consiliului Judetean, fiindu-i confirmata, ulterior, si de prefectul Toader Mocanu. Edilul urbei de sub Cetate a apreciat eforturile celor doua oficialitati judetene care au promovat proiectul, pentru obtinerea cīt mai rapida a finantarii. Pentru ca varianta ocolitoare sa beneficieze de fonduri de la bugetul de stat, era nevoie ca viitorul drum de centura (strazile Castanilor si Mihai Viteazu) sa fie dat īn folosinta gratuita catre Ministerul Transporturilor si īn administrarea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romānia, constituind obiectivul de investitii - „varianta ocolitoare - trafic greu oras Tīrgu Neamt, judetul Neamt“. Hotarīrea adoptata de Consiliul Local Tīrgu Neamt, īn ultima sedinta ordinara, a īndeplinit aceasta formalitate ceruta de la Bucuresti, iar documentul īn cauza a si fost trimis ministerului. Primarul Decebal Arnautu a precizat ca are toate avizele necesare, inclusiv de la CFR, care a aprobat ca varianta ocolitoare sa treaca prin triajul garii, scutind administratia publica locala de greutatile si cheltuielile pe care le-ar fi īntīmpinat cu exproprierea unor suprafete de teren. „Lucrarile la drumul de centura au īnceput īn urma cu cītiva ani, dar s-au sistat dupa ce s-a scos «taxa Basescu», pentru ca nu mai erau bani pentru astfel de lucrari de investitii. De circa un an si jumatate, am īnceput alte demersuri pentru aprobarea acestei lucrari, am depus proiectul tehnic la Bucuresti, īnaintea schimbarii Guvernului, si marti, 5 iunie, īl voi prezenta la CTE, la Ministerul Transporturilor“, a spus primarul din Tīrgu Neamt. Durata de executie a variantei ocolitoare pentru devierea traficului greu ar urma sa fie de 12 luni calendaristice, iar valoarea totala a investitiei se ridica la circa 371 miliarde de lei vechi, fiind luate īn calcul preturile la cursul euro din martie 2007. Cele 371 miliarde de lei reprezinta costul amenajarii celor 5 kilometri de drum prevazuti īn proiect pentru drumul de centura, care porneste de pe podul de la Humulesti, cuprinde strada Castanilor, situata pe digul Ozanei, pīna la intersectia cu DN 15 B, si continua cu strada Mihai Viteazu, care asigura legatura īntre DN 15 B - Bulevardul Stefan cel Mare si DN 15 C - strada Marasesti. Din punct de vedere al caracteristicilor constructive, strada Castanilor, drum national de categoria a III-a, cu o lungime de 4,4 km, va avea doua benzi de circulatie de cīte 3,5 m fiecare. Strada Mihail Sadoveanu are o lungime de 0,75 km, iar latimea carosabilului va fi de 7 metri, cu doua benzi de circulatie, si va avea trotuare cu o latime de 1,5 metri pe fiecare latura. Varianta ocolitoare este foarte necesara pentru urbe, deoarece, īn lipsa unui traseu special amenajat, strazile centrale s-au deteriorat din cauza traficului greu, de tranzit, foarte intens īn zona.

Articol afisat de 1343 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Ramona AANEI)
Adaugć comentariul tću la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu existć nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Social Stiri Social
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri Politica Stiri Politica
Stiri Sanatate Stiri Sanatate
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Premium UK domain names
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totalĆ£ sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective